bmw 118d
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Kuulostaa siltä, että diagnosoinnissa on tullut huti ja alkuperäinen vika, jonka takia se pönttö ja anturi on vaihdettu, ei olekaan korjaantunut.
-Kauanko uuden pöntön asennuksen jälkeen meni ensimmäiseen vikavaloilmiöön?
-Onko pöntön tukkeutumisastetta (tai lähinnä auton kuvitelmaa siitä) seurattu ajossa?
-Kauanko uuden pöntön asennuksen jälkeen meni ensimmäiseen vikavaloilmiöön?
-Onko pöntön tukkeutumisastetta (tai lähinnä auton kuvitelmaa siitä) seurattu ajossa?
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Lue koodit Inpa/Ista:lla. Paljonko ajettu? En nyt muista,mutta pitiköhän tuo pöntön "polttolaskuri" jotenkin vielä nollata,jos uusi pönttö on vaihdettu. Vika todennäköisesti löytynee kyllä varmaan muualta,kuten Aero tuossa jo mainitsi. Eli ne kunnon koodit...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Pöntön vaihto nimenomaan pitää kertoa autolle.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset