Sulla oli tehty jotain parannuksia F10 hifeihin? Meidän F11 hifeissä on bassot täysillä, mutta silti äänentoisto on auttamattoman ohutta...LuZiaN0 kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 08:37Juurikin noin. F10:ssä oli hifit, ja matalat äänet kuului todella hienosti, basso riitti säädettynä hieman yli puolen välin. Tietysti samat otin G30, mutta matalista äänistä ei juuri tietoakaan verrattuna F10 vaikka säätäisi bassot tappiin. Miten ihmeessä näissäkin voidaan mennä huonompaan suuntaan, korpee todella. Suurimmaksi osaksi kuuntelen radiota. Parhaiten eron huomaa siitä, että hiljempaa kuunnellessa ei matalat äänet kuulu juuri lainkaan, edelleen verrattuna kuinka hienosti ne jyskytti F10:ssä.Tactica kirjoitti: ↑22 Heinä 2018, 10:22
Toinen iso pettymys on ollut ”Hifi-äänentoisto”. Todella huono. Edellisessä Skoda Octaviassa (MY18 FL) oli vakiona huomattavasti paremmat. Alkaa oikeasti mietityttämään, onko autossa edes kyseinen lisävaruste...mistä vakion ja tämän Hifin erottaa parhaiten ulkoisesti? Etupenkkien alta en ainakaan mitään subbaria muistuttavaa näe.
Myyjä selvitteli asiaa, mutta kuulemma mitään muutoksia edelliseen ei ole tullut sanoi tuotepäällikkö
530e kokemuksia ja keskustelua
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 385
- Liittynyt: 08 Helmi 2017, 11:04
- Auto: Alfa Giulia Veloce Q4 -20
Ex-G30 520dA -18 - Paikkakunta: Turku
LuZiaN0 kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 08:37Juurikin noin. F10:ssä oli hifit, ja matalat äänet kuului todella hienosti, basso riitti säädettynä hieman yli puolen välin. Tietysti samat otin G30, mutta matalista äänistä ei juuri tietoakaan verrattuna F10 vaikka säätäisi bassot tappiin. Miten ihmeessä näissäkin voidaan mennä huonompaan suuntaan, korpee todella. Suurimmaksi osaksi kuuntelen radiota. Parhaiten eron huomaa siitä, että hiljempaa kuunnellessa ei matalat äänet kuulu juuri lainkaan, edelleen verrattuna kuinka hienosti ne jyskytti F10:ssä.Tactica kirjoitti: ↑22 Heinä 2018, 10:22
Toinen iso pettymys on ollut ”Hifi-äänentoisto”. Todella huono. Edellisessä Skoda Octaviassa (MY18 FL) oli vakiona huomattavasti paremmat. Alkaa oikeasti mietityttämään, onko autossa edes kyseinen lisävaruste...mistä vakion ja tämän Hifin erottaa parhaiten ulkoisesti? Etupenkkien alta en ainakaan mitään subbaria muistuttavaa näe.
Myyjä selvitteli asiaa, mutta kuulemma mitään muutoksia edelliseen ei ole tullut sanoi tuotepäällikkö
Jaa, onko noissa perusvermeissä g30: ssä montaa versiota ? Itsellä 12 kaiutinversio, kyllä siinä humppa jytkää alaäänilläkin ihan riittävästi. Eikös siellä penkin alla ole vakiona joku wooferi ?
- LuZiaN0
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Heinä 2012, 18:47
- Auto: X3 30e M-Sport 2022
Ei ollut parannuksia, auto oli mulla uudesta. Elleivät salaa tehtaalla parannelleet...Juha kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 10:22Sulla oli tehty jotain parannuksia F10 hifeihin? Meidän F11 hifeissä on bassot täysillä, mutta silti äänentoisto on auttamattoman ohutta...LuZiaN0 kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 08:37Juurikin noin. F10:ssä oli hifit, ja matalat äänet kuului todella hienosti, basso riitti säädettynä hieman yli puolen välin. Tietysti samat otin G30, mutta matalista äänistä ei juuri tietoakaan verrattuna F10 vaikka säätäisi bassot tappiin. Miten ihmeessä näissäkin voidaan mennä huonompaan suuntaan, korpee todella. Suurimmaksi osaksi kuuntelen radiota. Parhaiten eron huomaa siitä, että hiljempaa kuunnellessa ei matalat äänet kuulu juuri lainkaan, edelleen verrattuna kuinka hienosti ne jyskytti F10:ssä.Tactica kirjoitti: ↑22 Heinä 2018, 10:22
Toinen iso pettymys on ollut ”Hifi-äänentoisto”. Todella huono. Edellisessä Skoda Octaviassa (MY18 FL) oli vakiona huomattavasti paremmat. Alkaa oikeasti mietityttämään, onko autossa edes kyseinen lisävaruste...mistä vakion ja tämän Hifin erottaa parhaiten ulkoisesti? Etupenkkien alta en ainakaan mitään subbaria muistuttavaa näe.
Myyjä selvitteli asiaa, mutta kuulemma mitään muutoksia edelliseen ei ole tullut sanoi tuotepäällikkö
X3 30e M-Sport 2022
- LuZiaN0
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Heinä 2012, 18:47
- Auto: X3 30e M-Sport 2022
Wooferit on kyllä penkin alla, mutta todella tukkoiset.bemul13 kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 13:11LuZiaN0 kirjoitti: ↑03 Huhti 2019, 08:37Juurikin noin. F10:ssä oli hifit, ja matalat äänet kuului todella hienosti, basso riitti säädettynä hieman yli puolen välin. Tietysti samat otin G30, mutta matalista äänistä ei juuri tietoakaan verrattuna F10 vaikka säätäisi bassot tappiin. Miten ihmeessä näissäkin voidaan mennä huonompaan suuntaan, korpee todella. Suurimmaksi osaksi kuuntelen radiota. Parhaiten eron huomaa siitä, että hiljempaa kuunnellessa ei matalat äänet kuulu juuri lainkaan, edelleen verrattuna kuinka hienosti ne jyskytti F10:ssä.Tactica kirjoitti: ↑22 Heinä 2018, 10:22
Toinen iso pettymys on ollut ”Hifi-äänentoisto”. Todella huono. Edellisessä Skoda Octaviassa (MY18 FL) oli vakiona huomattavasti paremmat. Alkaa oikeasti mietityttämään, onko autossa edes kyseinen lisävaruste...mistä vakion ja tämän Hifin erottaa parhaiten ulkoisesti? Etupenkkien alta en ainakaan mitään subbaria muistuttavaa näe.
Myyjä selvitteli asiaa, mutta kuulemma mitään muutoksia edelliseen ei ole tullut sanoi tuotepäällikkö
Jaa, onko noissa perusvermeissä g30: ssä montaa versiota ? Itsellä 12 kaiutinversio, kyllä siinä humppa jytkää alaäänilläkin ihan riittävästi. Eikös siellä penkin alla ole vakiona joku wooferi ?
X3 30e M-Sport 2022
Meillä on myös Hifit G30:ssa ja verrattuna f30:n ovat tosiaan tukkoisemmat. En kyllä ole säätänyt bassoja tai muutakaan tappiin. Toisto on kyllä yllättävän heikkoa. Varmaan pitäisi päivitellä siihen johonkin settiin, joka tulee vakiopaikoille
Aikamoisia mallikohtaisia eroja näissä saman nimisissä äänentoistoissa näköjään on. E70 "HIFI" oli aivan järkyttävää kuraa , kun taas F25 pre LCI vastaavasti nimetyn paketin sointi on yläpäästä miellyttävän ilmava ja erotteleva ja bassokin yllättävän kuiva , tarkka ja tanakka.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 13
- Liittynyt: 01 Marras 2014, 18:18
530e kävi ensihuollossa maaliskuussa minkä jälkeen alkoi niskoja koettelevat liikeellelähdöt. Kylmänä kaikki toimii kuten pitääkin, mutta kun on ajanut yli 50km bensalla ja kone ja vissiin vaihdelaatikko on kunnolla lämmennyt, niin pysähdysten jälkeen, vaikkapa liikennevaloista, tapahtuu hiivatinmoinen rykäys. Oiretta voisi kuvailla vaikka imukupin irrottamisella lasista, tasainen veto mutta irtoaa yht'äkkiä.
Kaksi kertaa ollut liikkeessä ihmeteltävänä ja kolmas aika on tilattu.
Onko kukaan moiseen nykäisyyn törmännyt.
Kaksi kertaa ollut liikkeessä ihmeteltävänä ja kolmas aika on tilattu.
Onko kukaan moiseen nykäisyyn törmännyt.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Uusimmassa Bemaristi-lehdessä oli ihan hyvä artikkeli tästä. Eipä se voimalinja kovin vakuuttavalta vaikuta.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
No muutama poiminta
Polttomoottori tulee liian herkästi mukaan.
”Vaikka omistajat hehkuttavat polttomoottorin ja sähkövastaavan sujuvaa yhteispeliä, minusta meno oli välillä vähän töksähtelevää”
Ohitukset alkaa ripeästi, mutta voima loppuu kesken ohituksen, kun virta loppuu.
Automaattiohjaus on lähinnä vitsi.
Nämä siis lainauksia, ei mun sanoja.
Polttomoottori tulee liian herkästi mukaan.
”Vaikka omistajat hehkuttavat polttomoottorin ja sähkövastaavan sujuvaa yhteispeliä, minusta meno oli välillä vähän töksähtelevää”
Ohitukset alkaa ripeästi, mutta voima loppuu kesken ohituksen, kun virta loppuu.
Automaattiohjaus on lähinnä vitsi.
Nämä siis lainauksia, ei mun sanoja.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Ok! Avataan paria
Mut jos ajan liikenteen rytmissä, niin ei sitä mulla käy. Ja kun tiedän ajavani dynaamisesti, niin auto sportille, jolloin voimalinja toimii kuin unelma. Ajoin just 211 km siirtymän alusta loppuun sportilla. Miksi? Koska se on kivaa. Mitä sitten? niin...
Ei välttämättä normaalissa käytössä häiritse. Ja omaan makuun voimalinjan hyvät puolet (reagointi, äänettömyys) peittoaa tän huonon.
Täyssähköinen voimalinja sitten on tässä suhteessa hemmetin hyvä, mutta siinä menettää bensapistoolin edut.
-> Tää on hybridi eikä sähköauto. Jos haluaa kituuttaa pitkin maailmaa 100 hevosella, niin mikäs siinä. Osta sähköauto, jos häiritsee. Tää on kyllä kestosuosikki valitusten aiheena hybridillä kuin hybridillä. En välttämättä ymmärrä miksi, mutta niin paljon sitä kuulee, että pakko sen on olla totta. Jos joku kysyy "pitäiskö ostaa hybridi, haluan ajaa sähköllä" niin mä vastaan "ei, osta sähköauto"Polttomoottori tulee liian herkästi mukaan.
Juu on se voimalinja mahdollista yllättää ja mäkin tiedän miten se onnistuu. Tää on valitettavasti hybridien huono puoli.Vaikka omistajat hehkuttavat polttomoottorin ja sähkövastaavan sujuvaa yhteispeliä, minusta meno oli välillä vähän töksähtelevää
Mut jos ajan liikenteen rytmissä, niin ei sitä mulla käy. Ja kun tiedän ajavani dynaamisesti, niin auto sportille, jolloin voimalinja toimii kuin unelma. Ajoin just 211 km siirtymän alusta loppuun sportilla. Miksi? Koska se on kivaa. Mitä sitten? niin...
Ei välttämättä normaalissa käytössä häiritse. Ja omaan makuun voimalinjan hyvät puolet (reagointi, äänettömyys) peittoaa tän huonon.
Täyssähköinen voimalinja sitten on tässä suhteessa hemmetin hyvä, mutta siinä menettää bensapistoolin edut.
Autollahan ei ole edes ajettuOhitukset alkaa ripeästi, mutta voima loppuu kesken ohituksen, kun virta loppuu.
Viimeksi muokannut lnaukkar, 20 Huhti 2019, 22:24. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Täh? Ajokokemuksia nuo oli.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Onko kukaan muuten keksinyt mistä johtuu jännät luvut 530e-mallin teho- ja vääntönäytöllä: Kun auto on comfort- tai sport-ajotilassa ja polkaiset kickdownille, niin tehomittari kelaa 250 hevoseen asti. Juuri kuten pitääkin. Kun taas vedät vaihteiston kepin vasemmalle M/S tilaan (tunnistaa S-vaihdelukemista), niin tehonäytöllä nousee lukemat jonkin verran korkeammalle, aina 280-290 asti. Vähän enemmän kuin autossa pitäisi olla tehoa.
Valehteleeko auton tehomittari? Ois kiva jos joku testais jollain kiihtyvyysmittarilla, että onko oikeasti mitään eroa vaikka 0-100 tai jollain muulla kiihdytysvälillä.
Keppi D-asennossa
Keppi M/S
Valehteleeko auton tehomittari? Ois kiva jos joku testais jollain kiihtyvyysmittarilla, että onko oikeasti mitään eroa vaikka 0-100 tai jollain muulla kiihdytysvälillä.
Keppi D-asennossa
Keppi M/S
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
^ Voisko tässä olla vastaava sähköbuusti, jota uudessa 330e:ssä mainostetaan ?
Vai mitä tuo energiamittarin pohjassa oleva eBoost tarkoittaisi ?
Tänään kokeilin muutaman "ramppikiihdytyksen" täyskaasulla, ja kyllä tämä ihan mukavasti kiihtyy, kun huomioi bensakoneen olevan "lussu 20i".
Vai mitä tuo energiamittarin pohjassa oleva eBoost tarkoittaisi ?
Tänään kokeilin muutaman "ramppikiihdytyksen" täyskaasulla, ja kyllä tämä ihan mukavasti kiihtyy, kun huomioi bensakoneen olevan "lussu 20i".
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
eBoostilla otetaan hetkellisesti "kaikki" irti akuista. Sama ominaisuus löytyy edelleen myös uudesta 3-sarjasta. Tällöin teho on 252hv.Markku J kirjoitti: ↑21 Huhti 2019, 19:28 ^ Voisko tässä olla vastaava sähköbuusti, jota uudessa 330e:ssä mainostetaan ?
Vai mitä tuo energiamittarin pohjassa oleva eBoost tarkoittaisi ?
Tänään kokeilin muutaman "ramppikiihdytyksen" täyskaasulla, ja kyllä tämä ihan mukavasti kiihtyy, kun huomioi bensakoneen olevan "lussu 20i".
3-sarjasta löytyy kuitenkin vielä lisäksi XtraBoost-ominaisuus, joka antaa vaihteston Sport-asennossa 41 lisähevosvoimaa, eli yhteensä 293hv.
Uskoisin, että tänä vuonna myös 5-sarja saa XtraBoostin, koska malli saa heinäkuussa uuden neljännen sukupolven akuston. Tuolloin toimintamatka sähköllä nousee takavedossa 64 kilometriin. Uudessa 530e xDrivessä toimintamatka on 57 kilometriä.
BMW 520d xDrive Touring Luxury 2018, BMW 530e M-Sport X-drive 2021
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
El_Ucca kirjoitti: ↑22 Huhti 2019, 00:01eBoostilla otetaan hetkellisesti "kaikki" irti akuista. Sama ominaisuus löytyy edelleen myös uudesta 3-sarjasta. Tällöin teho on 252hv.Markku J kirjoitti: ↑21 Huhti 2019, 19:28 ^ Voisko tässä olla vastaava sähköbuusti, jota uudessa 330e:ssä mainostetaan ?
Vai mitä tuo energiamittarin pohjassa oleva eBoost tarkoittaisi ?
Tänään kokeilin muutaman "ramppikiihdytyksen" täyskaasulla, ja kyllä tämä ihan mukavasti kiihtyy, kun huomioi bensakoneen olevan "lussu 20i".
3-sarjasta löytyy kuitenkin vielä lisäksi XtraBoost-ominaisuus, joka antaa vaihteston Sport-asennossa 41 lisähevosvoimaa, eli yhteensä 293hv.
Uskoisin, että tänä vuonna myös 5-sarja saa XtraBoostin, koska malli saa heinäkuussa uuden neljännen sukupolven akuston. Tuolloin toimintamatka sähköllä nousee takavedossa 64 kilometriin. Uudessa 530e xDrivessä toimintamatka on 57 kilometriä.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Vain 3 sarjalaiseen xtraboostKuudensuora kirjoitti: ↑22 Huhti 2019, 11:08El_Ucca kirjoitti: ↑22 Huhti 2019, 00:01eBoostilla otetaan hetkellisesti "kaikki" irti akuista. Sama ominaisuus löytyy edelleen myös uudesta 3-sarjasta. Tällöin teho on 252hv.Markku J kirjoitti: ↑21 Huhti 2019, 19:28 ^ Voisko tässä olla vastaava sähköbuusti, jota uudessa 330e:ssä mainostetaan ?
Vai mitä tuo energiamittarin pohjassa oleva eBoost tarkoittaisi ?
Tänään kokeilin muutaman "ramppikiihdytyksen" täyskaasulla, ja kyllä tämä ihan mukavasti kiihtyy, kun huomioi bensakoneen olevan "lussu 20i".
3-sarjasta löytyy kuitenkin vielä lisäksi XtraBoost-ominaisuus, joka antaa vaihteston Sport-asennossa 41 lisähevosvoimaa, eli yhteensä 293hv.
Uskoisin, että tänä vuonna myös 5-sarja saa XtraBoostin, koska malli saa heinäkuussa uuden neljännen sukupolven akuston. Tuolloin toimintamatka sähköllä nousee takavedossa 64 kilometriin. Uudessa 530e xDrivessä toimintamatka on 57 kilometriä.
https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... -show-2019
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Täytyy testata. Jos tehonäyttö näyttää mullakin eriä, niin kokeilen ottaa kellolla aikaa.
BMW 520d xDrive Touring Luxury 2018, BMW 530e M-Sport X-drive 2021
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018
ex BMW 520i 2001, BMW 520d 2012, BMW 520d xDrive Touring 2014, MB C200 AMG Line 2015, Volvo V90 D5 AWD 2017, BMW 530e M-sport 2018