BMW 528i vm.2014 ei käynnisty ja piipittää
BMW 528i vm. 2014 ei käynnisty ja piipitää jatkuvaa piipitystä. Vaihdoin akun ja piipitys jatkui koko ajan. Kokeilin antaa moottoritilan kautta myös kaapeleilla virtaa. Ei auttanut. Onko ideoita jotta auton sais käynnistettyä ja liikkeelle? Vikakoodeja ei ole. (Akun vaihdon jälkeen käski laittaa kellon ja pvm uudelleen)
Ajonesto? Virtalukon pohja? Automaattivehkeessä toimiiko jarrupolkimen tunnistin?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
On automaatti, Jarrupolkimen tunnistin näyttäis toimivan, koska kun painaa start-nappia niin ilmoittaa siitä et ei ole jarrupohjassa ja kun on niin ei ilmoitusta.
Avainta pidetty ohjauspyörän rungossa, jos olis avaimen synkka jotenkin seonnut. Jos sitä tarkoitit?
Ajonestosta en osaa sanoa, tuleeko siitä vikailmoitus tms.?
Piipitys siis jatkuu vaikka auto on lukossa..
Avainta pidetty ohjauspyörän rungossa, jos olis avaimen synkka jotenkin seonnut. Jos sitä tarkoitit?
Ajonestosta en osaa sanoa, tuleeko siitä vikailmoitus tms.?
Piipitys siis jatkuu vaikka auto on lukossa..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Millä nämä on katsottu ja mistä osasta autoa? Voi olla hätä ihan muualla kuin moottorinohjaimessa, eikä muista osista peruslukijat yleensä osaa kertoa juuri mitään.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Voithan yrittää ottaa akun kengät irti tunniksi-pariksi jos sekoileva tietokone siitä tokenisi. En usko, mutta halpa kokeilla.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
No niin. Autossa oli jälkiasennettu ylimääräinen GPS-seurantalaite josta ei ollut mitään tietoa. Se pisti ilmeisesti auton ajoneston päälle. Kiitokset kommenteista.
Lisäkysymys: jos vaihdan itse akun niin mitä sen ohjelmointi tarkoittaa? Kuulin että se pitää ohjelmoida vaihdon jälkeen?
Lisäkysymys: jos vaihdan itse akun niin mitä sen ohjelmointi tarkoittaa? Kuulin että se pitää ohjelmoida vaihdon jälkeen?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Oliko Skybrake? Se ainakin tekee tommosta.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Joopa joo, laakkoselle auto meni ja kesti 3 viikkoa ennen kuin kerkesivät katsoa. Akku meni siinä ajassa heidän mielestä rikki ja se piti heidän mielestä vaihtaa. Otin ”vanhan” akun takaisin ja latasin sen normaalisti ja käytin akkuliikkeessä heidän testerissä - täysin toimiva. Aikamoisen väännön jälkeen korvasivat turhan akun vaihdon - yli 500 eur.. Se ko. merkkihuollosta.