Niin. Taitaa kyseisen herra toimittajan ammattitaito rajoittua paikkapullon päiväyksen tarkistamiseen. Muuten jutut on vähän mitä sattuu tuuli suuhun tuomaan...
G30 viat ja ominaisuudet
En kyllä tiedä, mitä muuta moisilta about täysin viihteeksi kuvatuilta käytettyjen autojen videoilta tuossa mediassa voisi edes olettaa? Muuten ko kaverin asiantuntemuksesta en tiedä mitään, mutta en pelkästään näiden videoiden perusteella sitä tuomitse missään tapauksessa.
- macceS
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 28
- Liittynyt: 07 Touko 2019, 06:30
- Auto: F06 640d GC XDrive (2015)
- Paikkakunta: Lammi
- Viesti:
No ei ole ainakaan mulla mitään narinoita ilmaantunut....wsaarja kirjoitti: ↑03 Helmi 2020, 08:31Eikö tuo silikoni ole suurin pahuus mitä bemarilleen voi tehdä?macceS kirjoitti: ↑03 Helmi 2020, 08:25Huomattu on! Sama ongelma esiintyy, mutta olen vedellyt silikonipuikolla tiivisteet pariin kertaan, niin ei jäädy enää.BMW e90 kirjoitti: ↑02 Helmi 2020, 21:59 Tää koskee ilmeisesti vaan farkkua mutta onko kukaan huomannut et näin talvella taka ovet jäätyy yläkarmista kuin tauti kiinni kun pakastaa ja jos on ollut sitä ennen märkää.
Yläkarmis on sellainen karva tiiviste, se kastuu ja imee vielä niinkuin sieni vettä. On muuten kovas ovi sen jälkeen kiinni!
Tähän oli joku puma jutska olemas ja se mullekkin tehtiin mutta ei auttanut yhtään mitään. Kumma juttu, joku suunnittelu kukkanen tuossa on
Ei ollu F11 tällästä ongelmaa.
macceS
BMW 640d GC XDrive (2015)
BMW X4 20d Bsn. Sport F26 (2016)
BMW 640d GC XDrive (2015)
BMW X4 20d Bsn. Sport F26 (2016)
5 vuoden korpivaelluksen jälkeen MB maailmasta, päätin palata ”omien” pariin, tämä tuli nyt nähtyä. Hommasin 1 1/2 vuotta vanhan G31 520D Xdriven Saksanmaalta, pienillä kilometreillä ja suurinpiirtein niillä varusteilla, mitkä minulle on tärkeitä. Onhan tämä ihan eri kaliiperin laite kuin 200E joka tuntui moottoritiellä kuin T72 panssarivaunu, ainakin metelin suhteen. En edes tiedä miksi vaihdon MB:en kun kaikki aiemmat E30, E39, ja E61 toimivat moitteettomasti. Mutta asiaan.
Kaikki asetukset olen suurinpiirtein saanut kohilleen, mutta yksi asia jäi hämäämään.. Saako tota kaukovalojen automaattiasentoa kuljettajaprofiin, ettei aina tarvi kytkeä erikseen päälle, kun valot syttyvät?
Kaikki asetukset olen suurinpiirtein saanut kohilleen, mutta yksi asia jäi hämäämään.. Saako tota kaukovalojen automaattiasentoa kuljettajaprofiin, ettei aina tarvi kytkeä erikseen päälle, kun valot syttyvät?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 385
- Liittynyt: 08 Helmi 2017, 11:04
- Auto: Alfa Giulia Veloce Q4 -20
Ex-G30 520dA -18 - Paikkakunta: Turku
Merkkihuolto ei koodaile mitään, mutta onhan noita firmoja jotka tekevät näitä. Start/stop koodaus on ihan perushommeleita, noista valoista en tiedä. Kysymällä selviää.
Hei vaan,
Minkälaisella vakavuudella kannattaa suhtautua moottorin virheilmoitusvaloon (keltainen/ei vilku) ,moottori toimii Ok ja järjestelmän mukaan ei ole mitään vikaa. Auto 520d xdrive g31 2017 ajettu 30tkm.Pa tankin korkki on kiinni kunnolla. Alajäähdytinsäleiköt ovat (ilmeisesti) koko ajan auki. Teki ensimmäisen kerran eilen, lakkasi ja nyt taas hyppäsi silmille kaupunkiajossa. Sitä ennen 120 km isolla tiellä ilman ongelmia-Ei niitä ongelmia tunnu nytkään olevan mutta mutta?
T:AP
Minkälaisella vakavuudella kannattaa suhtautua moottorin virheilmoitusvaloon (keltainen/ei vilku) ,moottori toimii Ok ja järjestelmän mukaan ei ole mitään vikaa. Auto 520d xdrive g31 2017 ajettu 30tkm.Pa tankin korkki on kiinni kunnolla. Alajäähdytinsäleiköt ovat (ilmeisesti) koko ajan auki. Teki ensimmäisen kerran eilen, lakkasi ja nyt taas hyppäsi silmille kaupunkiajossa. Sitä ennen 120 km isolla tiellä ilman ongelmia-Ei niitä ongelmia tunnu nytkään olevan mutta mutta?
T:AP
Eiköhän tuosta kannattaisi vikakoodit käydä lukemassa jossain fiksussa paikassa/harrastajalla.AnPa2020 kirjoitti: ↑23 Helmi 2020, 20:49 Hei vaan,
Minkälaisella vakavuudella kannattaa suhtautua moottorin virheilmoitusvaloon (keltainen/ei vilku) ,moottori toimii Ok ja järjestelmän mukaan ei ole mitään vikaa. Auto 520d xdrive g31 2017 ajettu 30tkm.Pa tankin korkki on kiinni kunnolla. Alajäähdytinsäleiköt ovat (ilmeisesti) koko ajan auki. Teki ensimmäisen kerran eilen, lakkasi ja nyt taas hyppäsi silmille kaupunkiajossa. Sitä ennen 120 km isolla tiellä ilman ongelmia-Ei niitä ongelmia tunnu nytkään olevan mutta mutta?
T:AP
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Kyllä tuo valo tarkoittaa nimenomaan sitä, että järjestelmän mielestä on jotain vikaa.
Koodinlukuun mars.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Ostin sen kolmisen viikkoa sitten, silloin siinä oli mittarissa 28800km. Kaupunkiajoa on useimmiten mutta viikoittain ajetaan pitkää matkaa ...
Muoks: En tiedä onko relevanttia mutta peruutin ennen tuota ensimmästä vikavaloa noin 40m ripeästi. Pysähtyneenä tuo sitten syttyi?
T:AP
Muoks: En tiedä onko relevanttia mutta peruutin ennen tuota ensimmästä vikavaloa noin 40m ripeästi. Pysähtyneenä tuo sitten syttyi?
T:AP
No eihän tässä mitään muuta kuin myyjäliikkeelle vaan auto tai sovit heidän kanssaan, missä luetutat koodit ym.AnPa2020 kirjoitti: ↑24 Helmi 2020, 14:35 Ostin sen kolmisen viikkoa sitten, silloin siinä oli mittarissa 28800km. Kaupunkiajoa on useimmiten mutta viikoittain ajetaan pitkää matkaa ...
Muoks: En tiedä onko relevanttia mutta peruutin ennen tuota ensimmästä vikavaloa noin 40m ripeästi. Pysähtyneenä tuo sitten syttyi?
T:AP