F13 BMW 6-sarja coupe M-Sport julkistettu
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
BMW 650i Coupe (BMW 650i xDrive Coupe)
V8
BMW TwinPower Turbo, kahdella turboahtimella
moottorin tilavuus: 4 395 cc
maksimiteho: 300 kW/407 hv @ 5,500 - 6,400 rpm
maksimivääntö: 600 Nm @ 1,750 - 4,500 rpm
kiihtyvyys [0 – 100 km/h]: 4.9 s (4.8 s)
huippunopeus: 250 km/h
kulutus: 10.5 – 10.6 l (11.3 l)/100 km
CO2: 245 – 246 g/km (262 – 263 g/km)
BMW 640i Coupe
I6
BMW TwinPower Turbo, jossa twin-scroll turboahtimet
moottorin tilavuus: 2,979 cc
maksimiteho: 235 kW/320 hp @ 5,800 - 6,000 rpm
maksimivääntö: 450 Nm @ 1,300 - 4,500 rpm
kiihtyvyys [0 – 100 km/h]: 5.4 s
huippunopeus: 250 km/h
kulutus: 7.6 – 7.8 l/100 km
CO2: 177 – 181 g/km
BMW 640d Coupe
I6
BMW TwinPower Turbo
moottorin tilavuus: 2,993 cc
maksimiteho: 230 kW/313 hp @ 4,400 rpm
maksimivääntö: 630 Nm @ 1,500 – 2,500 rpm
kiihtyvyys [0 – 100 km/h]: 5.5 s
huippunopeus: 250 km/h
kulutus: 5.4 – 5.5 litres/100 km
CO2: 143 – 145 g/km
Onpa makeita kuvia.Alkaa olla 640d:ssä kulutus/kulkupuoli olla kohdallaan,ja tehokin vaan kasvaa.Jos verrataan 650i:n kulutusta uuteen M5:een,eroa on ämmän hyväksi reilut 0,5litraa ja tehoja 153heppaa!! Seuraavassa päivityksessähän tuosta 407heppaisesta saadaan varmaan melkoinen talouskone...
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 82
- Liittynyt: 23 Helmi 2011, 22:04
- Paikkakunta: Vantaa
On kyllä upean näköinen kajuutta! Nostaisi autokuumetta, mutta ei ole ihan minulle tehty tuon hintaluokan autot
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
E63/E64 6-sarjalaiset alkaisivat olemaan jo ihan inhimillisissä hinnoissa... melkein houkuttaisi
- alesi
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 11:37
- Auto: F30 318dA M-Sport Alpine White
Onko Antinontoxicilla tarkempaa tietoa 640d:n hinnoista? Katselin Saksan sivuilta ja sielläkään ei ollut vielä diesellille hintaa. Päästöjen perusteella autoveron ei pitäisi olla hirveän suuri joten on mielenkiintoista nähdä miten BMW Suomi sen hinnoittelee.Antinontoxic kirjoitti:E63/E64 6-sarjalaiset alkaisivat olemaan jo ihan inhimillisissä hinnoissa... melkein houkuttaisi
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Samat moottorit löytyvät X5/X6:sta (40d ja 50i) ja siellä hintaero on n. -30%. Tällä logiikalla 640d cabrio maksaisi n. 110 000eur. Tottakai hinnoittelussa on eroa eri mallisarjojen välillä, mutta tämä "arvaus" lienee aika lähellä totuutta.alesi kirjoitti:Onko Antinontoxicilla tarkempaa tietoa 640d:n hinnoista? Katselin Saksan sivuilta ja sielläkään ei ollut vielä diesellille hintaa. Päästöjen perusteella autoveron ei pitäisi olla hirveän suuri joten on mielenkiintoista nähdä miten BMW Suomi sen hinnoittelee.Antinontoxic kirjoitti:E63/E64 6-sarjalaiset alkaisivat olemaan jo ihan inhimillisissä hinnoissa... melkein houkuttaisi
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
Vanhan mallin muotoilu kestää aikaa, klassikkoainesta. F13 näyttää tuoreemmalta kabiinista, mutta harmittaa, että ulkomitat ovat paisuneet edustusautotasolle. Takapenkki on kuitenkin yhtä ahdas ellei jopa ahtaampi kuin E63:ssa. E63 tai E64 houkuttaa tosissaan.Antinontoxic kirjoitti:E63/E64 6-sarjalaiset alkaisivat olemaan jo ihan inhimillisissä hinnoissa... melkein houkuttaisi
ex. E63 650i, E88 125i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
"Takapenkki on kuitenkin yhtä ahdas...."
Jep, pitää paikkansa. Jos etupenkit ääriasennossa taaksepäin, niin takana ei istu muut kuin alaraaja amputoidut. Mutta toisaalta, jos tuossa asennossa joutuu penkki olemaan, niin pitää kuskin olla joku korisammattilainen. Sori mahd. kirjoitusvihreet. Liikaa viiniä.
Jep, pitää paikkansa. Jos etupenkit ääriasennossa taaksepäin, niin takana ei istu muut kuin alaraaja amputoidut. Mutta toisaalta, jos tuossa asennossa joutuu penkki olemaan, niin pitää kuskin olla joku korisammattilainen. Sori mahd. kirjoitusvihreet. Liikaa viiniä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Sama kone se lienee kuin x35d, vain 10 kW piristettynä...masiaro kirjoitti:Näyttää hyvältä.
Olisko tuo 640d BMW:n tehokkain dieselmoottori? Kun siinä näyttäisi olevan "tuplaturbo", kun muissa ei taas ole. Ei edes 740d:ssä.
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Ai x35d:ssä oli jo tää tuplaturbo. Enpä ole kuullutkaan. Kiitos korjauksestaMajor kirjoitti:Sama kone se lienee kuin x35d, vain 10 kW piristettynä...masiaro kirjoitti:Näyttää hyvältä.
Olisko tuo 640d BMW:n tehokkain dieselmoottori? Kun siinä näyttäisi olevan "tuplaturbo", kun muissa ei taas ole. Ei edes 740d:ssä.
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
640d:n keskikulutus 5.4-5.5l/100km. Hyvä arvaus on, että noilla lukemilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
CO2-päästöt 143-145g/km. Eli mun vuosi sitten ostama 40d on sademetsiä kaatava, museoon joutava nokivasara
Huimaa vauhtia nuo moottorit kehittyvät.
CO2-päästöt 143-145g/km. Eli mun vuosi sitten ostama 40d on sademetsiä kaatava, museoon joutava nokivasara
Huimaa vauhtia nuo moottorit kehittyvät.
Käsittäkseni eu:n keskikulutuksen laskentatapa ei ole muuttunut. Lasken aina ajotapani mukaan +20% päälle tehtaan ilmoittama keskikulutuksesta. Eli tälläisellä autolla pääsee laskemallani kaaviolla n.6,5l/100km. On sitäkin lukemaa vaikea uskoa.fifty kirjoitti:640d:n keskikulutus 5.4-5.5l/100km. Hyvä arvaus on, että noilla lukemilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
CO2-päästöt 143-145g/km. Eli mun vuosi sitten ostama 40d on sademetsiä kaatava, museoon joutava nokivasara
Huimaa vauhtia nuo moottorit kehittyvät.
- - -
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Tämä alkaa olemaan jo sinnepäin.... valkea F13 650i M-Sport
Edit: Jostain syystä sivuprofiilista, takaosaa lukuunottamatta, tulee mieleen Aston Martin
Lähde: http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=568917" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Jostain syystä sivuprofiilista, takaosaa lukuunottamatta, tulee mieleen Aston Martin
Lähde: http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=568917" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 11 Heinä 2011, 23:23
- Auto: E92 335i -07
Mulle tulee tosta mieleen F10 ja E92, josta on kummastakin poimittu parhaat puolet ja laitettu yhteen. Uskomattoman hieno laite
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Onpa pitkästä aikaa loistavan näköinen auto! Voisi helposti olla seuraava Bemarini, sitten joskus. Jostain syystä ei nappaa tuo valkoinen väri (ainakaan kromilistoilla) yhtään, paljon paremman ja arvokkaamman näköinen tummalla värillä. Taitaapa tuossa sinisessä autossa olla Individual-sisustakin, ainakin äkkiseltään näyttäisi vakiota hienommalta.