Juu, aidot on.Toni.S kirjoitti:Mulle tosin Replicat...onkos noi ihan aidot? 8,5" & 10" 19"
edit: onko noi sun 19" vai 20"
8,5x19 ET28 ja 9,5x19 ET35 + 6mm spacer.
On aivan varmasti enemmän kuin 10mm M-Sport alustaa matalampi, ainakin kuvan perusteella, jos vertaan omaan M-Sport alustaan E91:ssä.335i kirjoitti:BMW orkkis performance alusta. Tehdas väittää et 10mm matalampi kuin m-sport, mut väitän et on oikeesti matalampi.laituri kirjoitti:Mikä alusta on autossa? Näyttää todella hyvälle.335i kirjoitti:Siinä ne nyt kuvassa...
Laatoitusalue on suht tasanen renkaiden kohdalta, otetaan toinen kuva muualla sopivasti.CLiK kirjoitti:^ Kuvassa on epätasainen alusta, joten ei taida saada oikeaa kuvaa alustan korkeudesta.
Itse tuolla aikaisemmin raportoin takarenkaiden pyöränkaariin kiinniottamisesta samalla rengaskoolla ja nyt tuo "ominaisuus" alkaa jo jurppimaan siinämäärin että kiinnostuin jo itsekin tuosta nimim. 335i:n mainitsemasta kaarien mankeloinnista. Autossani on ihan vakio M-sport alusta. Miten tuo mankelointi käytännössä tapahtuu? Googletin hieman aihetta ja sieltä näytti löytyvän ihan tarkoitusta varten tehtyjä työkaluja, mutta ilmeisesti tuo onnistuu myös amatöörimäisemmin putkella rullailemalla? Jääkö mankeloinnista yleensä jotain ulkoisia jälkiä ja kannatta sellaista edes miettiä tämäntyyppisen auton kohdalla, kun suurin osa noista mankelointijutuista vaikutti enemmän joltain "teinituning" jutuilta. Aiheutuuko mankeloinnista jotain konkreettisia haittoja tai riskejä? Jos joku osaisi antaa lisäinfoa aiheen tiimoilta niin mielelläni sitä ottaisin vastaan. Täytyy tutulta autopeltisepältä kysyä jos hänellä olisi aiheesta tietoa.335i kirjoitti:No niin alla on. Kuvia myöhemmin tulossa.335i kirjoitti:Ensi kesänä omassa e90:ssä pyörii 8.5x20 et 35 / 10.5x20 et 35 ja renkaina 235/30/20 ja 285/25/20.
Täytyy sanoa että Falken FK 452 on todella positiivinen kokemus ensi metreistä ainakin viel. Odotin paljon kovempaa, paineet laitoin nyt 3.2bar. Eikä ole todellakaan äänekäs, kun vertaa 235/35/19 Nokian WR G2 kitkoihin on samoissa tai kun muistelee viime kesältä miltä 235/35+265/30/19 Nankang NS-2 kuulosti, niin niihin nähden mennään sukkasilla.
Takana vaikka oli jo mankeloidut kaaret, niin karvan joutu viel vähän putkella "ammattimaisesti" mankeloimaan vähän lisää. Takapuskurin kulmaa pitäisi kans pikkasen lämmittää toiseen asentoon varmuuden vuoksi, vaikkei kiinni ota nyt.
Ei mitään vaikutusta. Monen mielestä tietysti ulkonäöllisesti parempi jos tulisi sen matkan ulos mitä sinulla menee sisään...Beemvee kirjoitti:E90:n kesäpyörissä 8x17 ET lukema 37 kun monissa alkuperäisissä 17 tuumasissa ET 34, onko tuolla kolmella millillä mitään vaikutusta? Kulmat kyllä säädetty noilla vanteilla.
Nää on näitä makuasioita, jos omaa silmää miellyttää niin eikun alle vaan.laituri kirjoitti:Kysytään nyt täältäkin, kun olen vakavasti alkanut harkita antrasiitin värisiä vanteita omaan harmaaseen autoon. Onko mielipiteitä tai kokeumuksia?
Pistä tilaukseen vaa! Mulla 9,5" ET 40 ja 15mm spacer vielä välissä.. 265/30/19 mahtuu pyörimään..Toni.S kirjoitti:Vanteet pitäs saada nyt tilaukseen, onko kokemuksia näistä kahdesta? LM-R replicat 10" takavanteella tai sitten 9,5" takavanteella 680£ vs. 615£ olisin noita 10" leveällä takavanteella olevia kalliimpia tilaamassa..
Onko huulen leveydessä eroa tuon 9.5" ja 10" välillä? Toisinaan replicoissa ulkoreuna on identtinen vaikka vanteen leveys kasvaakin. JOS tuo ulkoreuna olisi samaa leveyttä molemmissa, niin en näe suurta hyötyä muuten hankkia niitä 10" leveitä.Toni.S kirjoitti:Nyt meni kesävanne systeemit uusiks..voi perse! Tuli englannista mailia " It appears that the your wheels have failed our quality control due to damage, these should have left a yesterday but were stop in our quality checks, we have tried to get some more of the same wheels but there is no stock in the country at the moment" LM-R replicoista kyse.. 9,5" ois mut ei 10" jotka just haluisin tohon.
Katselin eilen rengasliikkeessä noita Antiguoita, näyttivät todella hyviltä. Olisi varmaan omakin vannevalinta tällä hetkellä ollut tuo, ehdin kuitenkin jo ostaa toiset. Minkä kokoiset? Paljonko tulee setille hintaa? Hienot vanteet sinulle tulossa kyllä!laituri kirjoitti:Kaverilla on noi Audin alla ja hyvän näköiset minusta.
Itsellä lähtee tänään AEZ Antiguat tilaukseen, kun BMA:n WSP replikoiden kanssa menee toi verohomma liian kikkailuksi ja sitten nuo WSP:t maksaa suomessa 500€ enemmän kuin UK:ssa niin ei oikein huvita.