Moikka.
Olisko kellään vinkkejä miten saa peruutustutkan toimimaan niin, että kun otat pakin pois päältä niin se lopettaisin pimputuksen? Nyt kun ajaa parkkiin ja laittaa vaihteen vapaalle eikä lähde ajamaan niin tutka pimputtaa kokoajan.. Ei sen suurempi asia, mutta olis mukava jos siihen löytyis jokin keino, että se lopettaisi sen.
Peruutustutka...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
jos nappi löytyy niin silloin autossa varusteena myös etututka, jolloin sen saa kytkettyä pois. jotain vikaa täytyy olla jos vaihde vapaalla piipittää...
No ainakin pimputuksen voimakkuutta pystyt säätämään valikosta iDriven kautta.
Ja tosiaan,nappi on ainoastaan niissä joissa on myös etututka.
Ja tosiaan,nappi on ainoastaan niissä joissa on myös etututka.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 386
- Liittynyt: 03 Syys 2010, 10:30
- Auto: 330e G20 -20
CooperS R56 -11
BabyRacerII - Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Parkkitutkat menee ainakin näissä vanhemmissa 50 metrin ajon jälkeen pois päältä automaattisesti. Minulla on myös nappi millä sen saa pois, enpä tiennyt että ei kaikissa olisi.
Vihreämpää autoilua - British Racing Green värillä.
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 55
- Liittynyt: 07 Joulu 2011, 14:48
- Auto: BMW F20 116i automaatti
Samoin automaattivaihteisessa jää takatutka piippaamaan kun laittaa vaihteen vapaalle. Sammuu jos pistää vaihteiston parkki-asentoon tai ajaa muutaman sentin eteenpäin. Itselle ominaisuudesta ei sinänsä ole mitään haittaa, koska jos ei aio heti peruuttamisen jälkeen lähteä eteenpäin niin vaihteisto tulee luonnostaan laitettua P:lle niin pysyy auto paikallaan ilman käsijarrua.
Tuon saisi manuaalivaihteisessa korjattua helposti kun laittaisivat tutkan tunnistamaan onko käsijarru päällä, ja jos on niin sitten piippaus pois.
Tuon saisi manuaalivaihteisessa korjattua helposti kun laittaisivat tutkan tunnistamaan onko käsijarru päällä, ja jos on niin sitten piippaus pois.