1-sarjan tila auto
Uusia korimalleja 1-sarjaan tulossa
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 386
- Liittynyt: 03 Syys 2010, 10:30
- Auto: 330e G20 -20
CooperS R56 -11
BabyRacerII - Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
1. ajatus: toivottavasti tuo ei näe päivänvaloa. BMW museossa on läjä vastaavia protoja.
Vihreämpää autoilua - British Racing Green värillä.
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
- Ironic32
- Valvoja
- Viestit: 1497
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:11
- Auto: E90 320dA, E39 530iA Individual
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
2. ajatus: tila-autoille on kyllä markkinoita, mutta BMW:n tapauksessa tuo tulisi kuitenkin olemaan siihen nähden ylihintainen muihin verrattuna, että ei sitä kukaan ostaisi. Minun käsitykseni mukaan tila-autoja ostavat ihmiset eivät välttämättä ole kovin kiinostuneita brändistä / imagosta vaan enemmänkin siitä, että rahalle saa vastinetta ja jotenkin vaan kuvittelen, että BMW:lle ko. markkinat olisivat kovin marginaalisia.
Jos et tee mitään, et voi tehdä virheitäkään...
- JiiJii71
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 252
- Liittynyt: 19 Joulu 2011, 12:42
- Auto: keltainen tsekkiverrari
- Paikkakunta: Imatra
3. ajatus. Omaan elämäntilanteseeni tuohan olisi ollut puolivuotta sitten ihan kuin nenä päähän. Vaimoni eka kommentti nykyisestä kinneristäni oli kun näki sen eka kerran, että et sitten yhtää pienempää vaunua keksinyt... Eli ykkösautona taloudessamme on ykkössarjalainen ja kakkosena pieni ja kätevä farkkumondeo....
Jotenkin kuvittelisin, että tuossa konseptissa takamatkustajien päätila olisi hiukan reilumpi kuin 5-ovisessa vrt Golf Plussa. Itellekyllä kelpaisi maukailla ajo-ominaisuuksilla varustettu pieni tila-auton poikanenkin!
Jotenkin kuvittelisin, että tuossa konseptissa takamatkustajien päätila olisi hiukan reilumpi kuin 5-ovisessa vrt Golf Plussa. Itellekyllä kelpaisi maukailla ajo-ominaisuuksilla varustettu pieni tila-auton poikanenkin!
- mie voin lähtee Karjalast, mut Karjala ei lähe miust -
- henripit
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
- Auto: e90 330dA -06
- Paikkakunta: Vantaa
En ole ikinä ymmärtänyt pieniä tila-autoja (c-max, golf plus ym). Istumapaikkoja tasan 5 niin kuin kaikissa autoissa, takakontti metrin korkea, mutta vain 30cm syvä. Missä se tila on minkä takia näitä ostetaan? Rumiakin vielä.. Miinus ääni ko konseptille.
- Vähempi parempi -
- JiiJii71
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 252
- Liittynyt: 19 Joulu 2011, 12:42
- Auto: keltainen tsekkiverrari
- Paikkakunta: Imatra
!
Kokoluokaltaan pidän itse tuosta golf luokasta, tosin isompiakin autoja historiaani mahtuu; tuossa hiukan listaa hallinnassani / omistamistani autoista: Impreza, Mazda 6 farkku, E60 520d lci, E91 320d, 118d lci, 318i, Volvo V50 D5, Astra Dti, ja sitten taloudessa olleita kakkosia: Passat Variant, Mitsu Spacewagon , jotain corolloja oli neli- ja kolmiovisia, E30 316, Suzuki Alto...
Noita siis ollut viimeisimmän kymmenen vuoden aikana, mahtuisi tuohon joukkoon kompakti tila-autokin.
Viime talvena oli sijais autona reilu viikko VW Touran. Järkytävää ajoasentoa lukuunottamatta ajoltaanhan toi tuntui ihan Golfilta. Eli jos haluaa kompaktin auton herkkyyden mutta jonkin verran muunneltavuutta sisätiloihin niin tuollainen konsepti voi olla ihan ookoo. Meillä on perheessä neljä käsiparia, joten mihin niitä extraplus viisi istuimia oikein sitten tarttee..? Äitimuori osti joskus aikoinaan Toyota Picnicin, josta ostopäivänä repivät taaimmaiset penkit (istuinpaikat 6 ja 7) pois, seuraavan kerran ne asennettiin paikalleen sinä päivänä kun tojota lähti uudelle omistajalle.henripit kirjoitti:En ole ikinä ymmärtänyt pieniä tila-autoja (c-max, golf plus ym). Istumapaikkoja tasan 5 niin kuin kaikissa autoissa, takakontti metrin korkea, mutta vain 30cm syvä. Missä se tila on minkä takia näitä ostetaan? Rumiakin vielä.. Miinus ääni ko konseptille.
Kokoluokaltaan pidän itse tuosta golf luokasta, tosin isompiakin autoja historiaani mahtuu; tuossa hiukan listaa hallinnassani / omistamistani autoista: Impreza, Mazda 6 farkku, E60 520d lci, E91 320d, 118d lci, 318i, Volvo V50 D5, Astra Dti, ja sitten taloudessa olleita kakkosia: Passat Variant, Mitsu Spacewagon , jotain corolloja oli neli- ja kolmiovisia, E30 316, Suzuki Alto...
Noita siis ollut viimeisimmän kymmenen vuoden aikana, mahtuisi tuohon joukkoon kompakti tila-autokin.
- mie voin lähtee Karjalast, mut Karjala ei lähe miust -
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
a) kuvassa tietokoneella tehty malli, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa
b) huhujen mukaan 1-sarjan GT konsepti esitellään Pariisin autonäyttelyssä tänä syksynä, mutta ottaen huomioon millainen 5-sarjan GT on, niin 1GT tulee tuskin millään tavalla muistuttamaan tila-autoa.
b) huhujen mukaan 1-sarjan GT konsepti esitellään Pariisin autonäyttelyssä tänä syksynä, mutta ottaen huomioon millainen 5-sarjan GT on, niin 1GT tulee tuskin millään tavalla muistuttamaan tila-autoa.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Nimenomaan Eli joku sekametelisoppa sieltä on kuitenkin tulossa.CLiK kirjoitti:Ja yhtä vähän GT-autoa.Antinontoxic kirjoitti:...mutta ottaen huomioon millainen 5-sarjan GT on, niin 1GT tulee tuskin millään tavalla muistuttamaan tila-autoa.
1-sarjan myötä liikenteeseen on ilmestynyt runsaasti BMW-kuskeja joilla on "erilainen" ajokäytös = köröttelyä, epävarmuutta ja liikennevaloissa miettimistä. Mihinkään ei voi enää luottaa, ostaisivat vaan niitä japseja ja korealaisia...