Melko härskin näköinen, noin postiivisessa mielessä. Ja vielä 4-ovinen Gran Coupe tulossa.
http://www.topspeed.com/cars/bmw-4-series/ke3834.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uusi 4-sarjan coupe
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Lisää kuvia, mmm:
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/4-seri ... ntent-area" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/4-seri ... ntent-area" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Hieno peli mut ainoa mielenkiintoinen tilanne tullaan näkemään hinnoittelussa 3-sarja vs 4-sarja. Jos nyt oikein muistan niin usa:n hinnoissa eroa 2-3 tuhannen dollarin hujakoilla, siis arviot bimmerpostista. Suomessa ero tietysti lähempänä 10 kuin 5:ttä tuusaa
Lisää kuvia
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=809640" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Aikoinaan kun ostin uuden 320Ci -99:n niin laskin että auton hinta oli alempi kuin 4d 320i:n,japi2010 kirjoitti:Hieno peli mut ainoa mielenkiintoinen tilanne tullaan näkemään hinnoittelussa 3-sarja vs 4-sarja. Jos nyt oikein muistan niin usa:n hinnoissa eroa 2-3 tuhannen dollarin hujakoilla, siis arviot bimmerpostista. Suomessa ero tietysti lähempänä 10 kuin 5:ttä tuusaa
koska coupen hinta sisälsi mm. aluvanteet ja kääntyvät takapenkit.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
E92 taitaa olla jollakin tavalla paremmat vakiovarusteet, kun siinä mm. kääntyvät takapenkit ja kseonit vakiona. Tässä 4-sarjalaisen kuvissa käy ilmi, että ksenonit ei ole enää vakiovaruste vaan rumat halogeenit. Mihin suuntaan tuotekehitys on menossa..?
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
En oikein tiedä, mikä tökkii mutta joku kuitenkin. Ainakin tuo jyrkästi laskeutuva keula, ehkägestapo kirjoitti:Lisää kuvia
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=809640" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuskin jään odottelemaan myyntiin tuloa.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Mielestäni tämä uusi F40 on kyllä tosi kaunotar.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
No on tuo kyllä hyvän näköinen, paljonkohan tuo maksaa esim 20i tai 20d koneella?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tarkkana pitää toki olla. Uusi 4-sarjan coupe on toki F32 ja cab F33.pumafi kirjoitti:Mikä malli tämä F40 on, jos tuleva 4-sarjan coupe on F32 ja Cran Coupe on F36? M3 on F80.
Mutta pääpointti oli toi uuden ent. 3-sarjan nyk. 4-sarjan uusi coupe, joka on todella hyvännäköinen auto.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Mainoskuvauksia käynnissä:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=818697" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
On kyllä hyvännäköinen!
Ensi ilta lähestyy,vaatteet vähenee...
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=847440" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=847440" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- altsu
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 18 Marras 2010, 22:00
- Auto: BMW G12 745Le xDrive
Porsche Cayenne - Paikkakunta: Hki
No johan tätä on odotettu. Nyt bmw.de on saanut 4:n sivuileen http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/4/cou ... start.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex BMW: F11 520d -11, F10 525dx -14
http://www.whatcar.com/car-news/2013-bm ... iew/266244" onclick="window.open(this.href);return false;
Brittiläinen Whatcar-lehti on jo koeajanut 435i:n. Suosittelevat valitsemaan adaptiivisen iskunvaimennuksen. Normaalikokoisella miehellä ei ole asiaa takapenkille aivan kuten X6:ssakaan. Mutta harvoinhan sitä haluaa isoja karjuja kuljettaa mukanaan likaamassa penkkejä. Lehti varovasti kehuu matalamman painopisteen tuomaa etua, mutta muistuttaa että kyse on lähes identtisestä autosta kuin F30.
Brittiläinen Whatcar-lehti on jo koeajanut 435i:n. Suosittelevat valitsemaan adaptiivisen iskunvaimennuksen. Normaalikokoisella miehellä ei ole asiaa takapenkille aivan kuten X6:ssakaan. Mutta harvoinhan sitä haluaa isoja karjuja kuljettaa mukanaan likaamassa penkkejä. Lehti varovasti kehuu matalamman painopisteen tuomaa etua, mutta muistuttaa että kyse on lähes identtisestä autosta kuin F30.
Kova tulokas (tai päivitys 3-coupeen) A5:n ja MB C coupen kaveriksi!
Ajo-ominaisuuksiltaan 4-sarja varmastikin paras, mutta esteettisesti A5 vie voiton (...ei mitenkään jäävi mielipide ). Pitää nähdä tietysti livenä vielä. Jos jotain muuttais niin tuohon keulailmeeseen reilusti enemmän eroa 3-sarjaan - samaan tapaan kuin 5- ja 6-sarjallakin on keskenään selkeästi eri naamat. Täähän vois olla edelleen "3-sarjan coupe" tällä designillä. Ja tuo sport-varustelutason jäätävä etupurenta veke... M-sportin keula toimii hyvin!
Ajo-ominaisuuksiltaan 4-sarja varmastikin paras, mutta esteettisesti A5 vie voiton (...ei mitenkään jäävi mielipide ). Pitää nähdä tietysti livenä vielä. Jos jotain muuttais niin tuohon keulailmeeseen reilusti enemmän eroa 3-sarjaan - samaan tapaan kuin 5- ja 6-sarjallakin on keskenään selkeästi eri naamat. Täähän vois olla edelleen "3-sarjan coupe" tällä designillä. Ja tuo sport-varustelutason jäätävä etupurenta veke... M-sportin keula toimii hyvin!
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Juui nuo näköasiat ovat sellaisia, joita ei yhtään voi kuvista päätellä. Tai voi, jos kumpikin auto on kuvista nähty. Ja silti livenä eri juttu. Aluksi 4-sarja näytti tylsältä, mutta _kuvista_ katsottuna nyt jo alkanut näyttää hyväksi. 6-sarjakin oli livenä eri ja parempi paljon kun 1. kerran näki. Katsotaan nyt. IMO A5 on turhan raskas perästä, saisi olla särmikkäämpi ja kevyempi. Ei oikein iske. Ja tuokin täysin puolueeton mielipide...Jokker kirjoitti:Kova tulokas (tai päivitys 3-coupeen) A5:n ja MB C coupen kaveriksi!
Ajo-ominaisuuksiltaan 4-sarja varmastikin paras, mutta esteettisesti A5 vie voiton (...ei mitenkään jäävi mielipide ). Pitää nähdä tietysti livenä vielä. Jos jotain muuttais niin tuohon keulailmeeseen reilusti enemmän eroa 3-sarjaan - samaan tapaan kuin 5- ja 6-sarjallakin on keskenään selkeästi eri naamat. Täähän vois olla edelleen "3-sarjan coupe" tällä designillä. Ja tuo sport-varustelutason jäätävä etupurenta veke... M-sportin keula toimii hyvin!