Alkaapi tämäkin olemaan kohta valmis.
F36 Gran Coupe
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Vähän pehmeältä näyttää alusta ja huono pito, ei tuossa nyt niin kovin kovaa ajettu. Joko lödö alusta vaikuttaa pitoon heikentävästi, tai sitten rengas on kehno eikä toimi tuolla kelillä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Mitä eroa tuolla nyt on GT-malliin nähden, ei ainakaan näistä kuvista voi päätellä ulkoisia eroja kovin isoiksi. 6-sarjan GC näyttää kyllä hyvältä livenä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Onhan tuossa tuo pieni perän tasainen alue, niin kuin sedanissa ja hiukan matalemman näköinen tuo takalinjaus muutekin GT:hen verrattuna.japi2010 kirjoitti:Mitä eroa tuolla nyt on GT-malliin nähden, ei ainakaan näistä kuvista voi päätellä ulkoisia eroja kovin isoiksi.
Tulee kylläkin mieleen, että kuka tarvitsee näin lähellä toisiaaan olevia kori vaihtoehtoja, kun sisustat ovat kuitenkin samaa peruskauraa F30:sen kanssa?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Tätä identtisyyttä minäkin ihmettelen GC vs GT välillä -ehkä se joskus sitten nähdään kun autot ovat livenä vierekkäin että onx järkee vai ei...EPJBMW kirjoitti:Onhan tuossa tuo pieni perän tasainen alue, niin kuin sedanissa ja hiukan matalemman näköinen tuo takalinjaus muutekin GT:hen verrattuna.japi2010 kirjoitti:Mitä eroa tuolla nyt on GT-malliin nähden, ei ainakaan näistä kuvista voi päätellä ulkoisia eroja kovin isoiksi.
Tulee kylläkin mieleen, että kuka tarvitsee näin lähellä toisiaaan olevia kori vaihtoehtoja, kun sisustat ovat kuitenkin samaa peruskauraa F30:sen kanssa?
Kuvat näemmä jo vuotaneet..
http://www.autofilou.at/2014/01/pressef ... coupe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autofilou.at/2014/01/pressef ... coupe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Eipä ole paljoa eroa 3GT:n ulkonäköön. Peräpää toki nätimpi ja erilainen.
Sisältähän tämänkin piti olla niin erilainen ja poikkeava, mutta kuvien mukaan aivan yks yhteen taas kuin muukin 3-sarja ja 4-coupe. Piti olla myös enempi luxus sisältä kuin 3-sarjan, mutta ihan samaa kamaahan tuo on.
Onko tässäkin karmittomat ovet?
Sisältähän tämänkin piti olla niin erilainen ja poikkeava, mutta kuvien mukaan aivan yks yhteen taas kuin muukin 3-sarja ja 4-coupe. Piti olla myös enempi luxus sisältä kuin 3-sarjan, mutta ihan samaa kamaahan tuo on.
Onko tässäkin karmittomat ovet?
Jos 3GT näyttäisi tältä, niin auto olisi ok, mutta odotukset oli jotain paljon nätimpää ja erikoisempaa. 6GC on oikein hieno, mutta tämä 4GC jotenkin ei istu silmään. Pitää odottaa kuvia, missä eri mallit rinnakkain ja ehdottomasti tämä pitää nähdä livenä.
Ex: E60/F10
No nyt se on virallisesti julkaistu.
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=941384" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerpost.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=941384" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerpost.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Tuollainen voisi tehdä kauppansa jos se oikeasti olisi hiljaisempi ja mukavampi kuin tavallinen kolmonen. Mutta ei taida tuohonkaan saada Comfort-penkkejä tai ilmajousitusta yms herkkua.
Mutta on tuo selkeästi paremman näköinen kuin F34 minun mielestäni. Tuollainen jo voisi herättää omistamisen halua.
Mutta on tuo selkeästi paremman näköinen kuin F34 minun mielestäni. Tuollainen jo voisi herättää omistamisen halua.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Uuteen C-sarjalaiseenkin saa ilmajousituksen, joten ihmettelen jos 3-sarjalaiseen ei tulekaan. F36 on nätti. Mitenköhän hinnat asettuvat näissä?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 469
- Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
- Auto: BMW 320i AxDrive Business-13
http://www.worldcarfans.com/11402026961 ... looks-like" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä virallinen video autosta.
Tässä virallinen video autosta.
Tästä ehkä saa jotain suuntaa, eli hinnat alkaen USAssa:Raimo Miettinen kirjoitti:Uuteen C-sarjalaiseenkin saa ilmajousituksen, joten ihmettelen jos 3-sarjalaiseen ei tulekaan. F36 on nätti. Mitenköhän hinnat asettuvat näissä?
2015 435i Gran Coupe: $46,725 ($925 destination & handling included)
2015 428i Gran Coupe: $41,225 ($925 destination & handling included)
2015 428i xDrive Gran Coupe: $43,225 ($925 destination & handling included)
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- GTA1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 275
- Liittynyt: 22 Syys 2013, 12:01
- Auto: F34 320iA xDrive ///M Sport
Mielestäni jonkinmoinen sekoitus F30 ja F34 korimalleista. Edestäpäin etenkin keulasta enemmän F30;stä alas kaartuvan keulan johdosta. Sivuproviilissa ja takaviistossa samaa kuin F34 mutta katto kaartuu aiemmin alas ja siten sinne jää vähän sedanin näköistä muotoa. Eikä näytä niin hatchbäkiltä. Todellisuudessa takakontin pituus/osuus ei taida olla juurikaan 15cm;ää enempi kuin 34;sessa.
Mikä on sitten hintaero näihin 30 tai 34 malleihin niin saattaa olla sellainen lähelle 10k€ alkaen mallissa. Niin onko se helposti perusteltavissa??? Kun muuten ei kauheita eroja ole ja interiööri on käytännössä samaa.
No se hintaeron perustelu itselleen on tietysti jokaisen itse sitten tehtävä jos kohdalle sattuu
Itse en ota kantaa tähän asiaan muitten puolesta
Tyylipisteet varmaan menee monen mielestä F36;selle selkeesti vs F30/F34
Mikä on sitten hintaero näihin 30 tai 34 malleihin niin saattaa olla sellainen lähelle 10k€ alkaen mallissa. Niin onko se helposti perusteltavissa??? Kun muuten ei kauheita eroja ole ja interiööri on käytännössä samaa.
No se hintaeron perustelu itselleen on tietysti jokaisen itse sitten tehtävä jos kohdalle sattuu
Itse en ota kantaa tähän asiaan muitten puolesta
Tyylipisteet varmaan menee monen mielestä F36;selle selkeesti vs F30/F34
Hinnat täsmälleen samat kuin Coupessa.Saksassa ainakin.Raimo Miettinen kirjoitti:Uuteen C-sarjalaiseenkin saa ilmajousituksen, joten ihmettelen jos 3-sarjalaiseen ei tulekaan. F36 on nätti. Mitenköhän hinnat asettuvat näissä?
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
435i Gran Coupe maksaa USA:ssa alkaen noin 35 000 euroa eli aika hyvän vastineen tarjoaa sijoitetulle pääomalle.
Takana pääntilaa on vain 13mm vähemmän kuin F30:ssa, joten auto on takamatkustajalle käytännöllisempi kuin Jeremy Clarksonin "ihailema" X6.
Kyllä minua kiinnostaisi kovasti F36. BMW:ltä on aina puuttunut kohtuuhintainen neliovinen, jossa olisi kahdelle muotoiltu takapenkki nykyisen bussin penkin sijaan. Mutta en tiedä, raaskinko maksaa tuplahintaa verrattuna USA:han. Auto on varmasti paljon vakaampi ajettava kuin F34, joka keikkuu melkoisesti, jos vähän kaasuttelee.
Taidan odotella eläkepäiviä ulkomailla ja ajella siihen asti edullisemmalla. Jää sitten ainakin jotain kivaa odotettavaa vanhempana. Kaikki, jotka moittivat autoa vaatimattomaksi, kannattaa miettiä, että 435i GC:n USA:n hinnalla ei saa kuin muovikassillisen Kiinassa koottuja Applen tuotteita. Laatuautot eivät ole koskaan ennen reaalihinnoiltaan olleet näin halpoja - paitsi Suomessa ja Tanskassa.
Takana pääntilaa on vain 13mm vähemmän kuin F30:ssa, joten auto on takamatkustajalle käytännöllisempi kuin Jeremy Clarksonin "ihailema" X6.
Kyllä minua kiinnostaisi kovasti F36. BMW:ltä on aina puuttunut kohtuuhintainen neliovinen, jossa olisi kahdelle muotoiltu takapenkki nykyisen bussin penkin sijaan. Mutta en tiedä, raaskinko maksaa tuplahintaa verrattuna USA:han. Auto on varmasti paljon vakaampi ajettava kuin F34, joka keikkuu melkoisesti, jos vähän kaasuttelee.
Taidan odotella eläkepäiviä ulkomailla ja ajella siihen asti edullisemmalla. Jää sitten ainakin jotain kivaa odotettavaa vanhempana. Kaikki, jotka moittivat autoa vaatimattomaksi, kannattaa miettiä, että 435i GC:n USA:n hinnalla ei saa kuin muovikassillisen Kiinassa koottuja Applen tuotteita. Laatuautot eivät ole koskaan ennen reaalihinnoiltaan olleet näin halpoja - paitsi Suomessa ja Tanskassa.
- Juke
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 227
- Liittynyt: 28 Helmi 2013, 11:27
- Auto: F30 328iA xDrive M Performance
- Paikkakunta: Tampere
Ihan hieno on
Mutta ei kyllä vie jalkoja alta... Coupemainen linjakkuus on kyllä silmiinpistävää!
Ei silti harmita yhtään F30:sen hankinta xDrive kampanjahintaan...
Siihen kun lisää F36:sen 55kg lisäpainon (28i xDrive) ja 10000€ lisähinnan
Sillä saa jo F30:sen M Performance version BMW Individual sisustalla ja jää vielä bensarahaakin kivasti
Mutta ei kyllä vie jalkoja alta... Coupemainen linjakkuus on kyllä silmiinpistävää!
Ei silti harmita yhtään F30:sen hankinta xDrive kampanjahintaan...
Siihen kun lisää F36:sen 55kg lisäpainon (28i xDrive) ja 10000€ lisähinnan
Sillä saa jo F30:sen M Performance version BMW Individual sisustalla ja jää vielä bensarahaakin kivasti
Ajamisen Iloa!