Autokuumeilua

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Avatar
penttim
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 189
Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
Auto: F32 420dA M Sport
Paikkakunta: Ilmajoki

"Oman" automyyjäni ollessa kesälomalla tulee välillä unohdettua, että ensimmäinen uusi auto on todella tilattuna. :) Koitinpa siis naputella runkonumeron tuonne bimmerworksin sivulle -> auto valmistettu 2016-06-27 Münchenissä.
Eiköhän se auto kohta jo ala tulla uniinkin. :thup:
Avatar
TJJ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 16:19
Auto: E39 528iA

toukopouko kirjoitti:Koska siitä on kuva, ja se on internetissä, sen täytyy olla totta?
Eilenhän tuli ulos markkinaoikeuden päätös joka vahvisti asian olevan juuri noin...
Bjork
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 52
Liittynyt: 11 Heinä 2010, 00:25
Auto: 520 D (F10 2016)

Tällainen tulossa:

Model 520d - EUR
Development Code F10 (MUE)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine B47O
Displacement 2.00
Power 140
Drivetrain HECK
Transmission AUT
Color Imperialblau Brillanteffekt Metalli - A89
Upholstery Leder Dakota/zimtbraun - LCEZ
Production Plant DINGOLFING

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion
1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236
4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend
4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

Options
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
1CB Co2 Content Co2 Umfang
2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige
205 Automatic Transmission Automatic Getriebe
230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
322 Comfort Access System Komfortzugang
4UR Ambient Light Ambientes Licht
403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
416 Sunblinds Sonnenschutzrollos
428 Warning Triangle Warndreieck
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
465 Through-load System Durchladesystem
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf
6AE Teleservices Teleservices
6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services
6AP Remote Services Remote Services
6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon
6UH Traffic Information Traffic Information
6WB Multifunctional Instrument Display Multifunktionales Instrumentendispl
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System
698 Area-code 2 Area-code 2
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
8AX Finnish / On-board Documentation Finnisch / Bordliteratur
8A9 Language Version Finnisch Sprachversion Finnisch
8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate
8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar
8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz.
8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung
842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung
850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export
9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
993 Model Year Code Modelljahrescode

Menen siis vastavirtaan eli palaan nelivedosta takavetoon (nykyinen auto 320i GT xDrive). Kaksi edellistä autoa myös 520 D ja takavetoisia. Kun näin teen, odotettavissa todennäköisesti seitsemän vuoden jääkausi... En vaan nähnyt mieltä maksaa 4 t€ ominaisuudesta, josta nykyisessä käytössä harvoin todellista lisäarvoa - samalla summalla sai muuta mukavaa.

Vakiopyörillä ei ole tarkoitus ajaa, toinen setti tilauksessa. Ilmaantuu siis lähiaikoina myyntiin tällekin sivustolle ajamattomat v-spoke 236 vanteet ja EI-Runflat -renkaat koossa 225/55 R17 (merkkiä ei valitettavasti vielä tiedossa, asialliset kuitenkin) - innokkaimmat ostajat voivat laittaa yv:ä ; )
Auton luovutus todennäköisesti heinäkuun viimeisellä viikolla.
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

reku54 kirjoitti:Juhalta taisi "vahingossa" unohtua jälkimmäisen lauseen loppu: and it’s a refreshing change to the status quo.
Ja koko jutun otsikkohan on: Volvo S90 — Changing the Status Quo.
Ymmärrän kyllä mielipahan monelta bemufanaatikolta. Varmaan Lada sivuilla olisi samanlaisia mielipahoja....
Tarviiskohan sun siirtyä jo volvolandian puolelle odottelemaan sun uutta autoa, ei varmaan täällä hirveesti saa osakseen hekutusta sun volvo hankitasi ja mielestäni myös ihan syystä :dumb:
Ei pidä mieltänsä pahoittaa jos ei täällä ylistetä volvon hankintaa, auto siinä missä muutkin jos on itse tyytyväinen niin se kai riittää. Eikai sitä pönkitystä volvo valinnalleen kannata bmw foorumilta hakea?

Ymmärsit varmaan mitä tarkoitan joten ei herneksiä, hyviä yhteisiä kilometrejä sinulle ja volvollesi :drink:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

TJJ kirjoitti:
japi2010 kirjoitti:Ihan hirveän näköinen toi volvo, en ottais vaikka puoleen hintaan saisin :-)
Tuo Volvohan on keulasta todella hieno, sivuprofiilikin on kunnossa, perä (lähinä takavalot) on hiukan outo. Merkittävä parannus kuitenkin edellisiin S80 rumiluksiin. V90 näyttää perästäkin hienolta. Penkki ja ajoasento lienee kunnossa, kuten S60/S80 Volvoissa ennenkin. F10 BMW:ssähän asia ei ihan niin ole, vaikka kuinka säätäisi sitä comfort-penkkiä.
Sulle suositten kanssa volvoa, sun äänetön 528 on varmaan nähny maantietä sen verran jo ja kun ei bemarin valikoimista löydy sulle sopivan hiljaista auto niin suosittelen volvoa :thup: Toisaalta saatat olla vaan sellanen isosuinen autonvaihdon suunnittelija joka yrittää parhaansa mukaan perustella itselleen miksi kannattaa ajaa omalla vanhalla äänettömällä ja mahtavalla femmalla.

Ei mulla muuta, mutta osallistun mielelläni kustannuksiin jos vaihdat volvoon ja volvolandiaan :drink:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

^Suosittele mieluummin VRCF:n foorumia. Volvolandia meinaan lopetti. :tong:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

Aero kirjoitti:^Suosittele mieluummin VRCF:n foorumia. Volvolandia meinaan lopetti. :tong:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php
Racing Club???!!! nyt on volvomiehet höpsähtänyt :lol:

No mut sinne sitten S90 kuskit, racing foorumille :drink:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
TJJ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 16:19
Auto: E39 528iA

Anssi79 kirjoitti:Sulle suositten kanssa volvoa, sun äänetön 528 on varmaan nähny maantietä sen verran jo ja kun ei bemarin valikoimista löydy sulle sopivan hiljaista auto niin suosittelen volvoa :thup: Toisaalta saatat olla vaan sellanen isosuinen autonvaihdon suunnittelija joka yrittää parhaansa mukaan perustella itselleen miksi kannattaa ajaa omalla vanhalla äänettömällä ja mahtavalla femmalla.

Ei mulla muuta, mutta osallistun mielelläni kustannuksiin jos vaihdat volvoon ja volvolandiaan :drink:
Mikäs herneenpalko siellä meni nenään, onko Volvon kehuminen tosiaan noin paha asia? Ehkäpä meluisilla 3-sarjan autoilla ajaminen on sekoittanut sinun pään? Missä/miten se minun isosuisuus on ilmennyt?
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

No vuodesta 2010 täälläkin spekuloinut auton vaihtoa, mut ei oo vielä mieleistä löytynyt :lol: kolme viestiä neljästä puhuu vaan E39 ylivertaisuudesta ja yksi uusien mallien huonoudesta :lol: Volvo sopis sulle :drink:

Mulla tosiaan auton valintaa ohjaa muukin kun auton sisämeteli ja sillä mä voin sitä autoo vaihdellakkin kolmen vuoden välein :de: kun toiset haaveilee ;)
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

toukopouko kirjoitti:
reku54 kirjoitti:jos japi2010 käyt katsomassa äänieristysosiota, niin siellä on kuvia autostani! Case closed!
Koska siitä on kuva, ja se on internetissä, sen täytyy olla totta?

Pitäiskö korottaa, ja epäillä liekö sulla ajokorttiakaan? Käyt vaan autoliikkeissä kuvailemassa liikkeen autoja lainakännykällä?

(vitsi toki, mutta relatkaa nyt ihmeessä :lol:)
:thuup:
reku54
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 119
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 16:12

Kun olen tottunut vaihtamaan autojani silloin tällöin, niin ei se ole pahasta kokeilla välistä jälleen Volvoa. Ohessa vuodesta 1998 omalla rahalla ostamani uudet autot: VW Passat 2,8 V6 syncro, Volvo S70, Audi A4, Audi A4 quatro, Audi A6, Audi A6, Audi A6, MB C220, MB E200, MB C220 Coupe ja nyt alla BMW 320 GT Xdrive, joka siis vaihtuu ysikymppiseen Volvoon.
Mielestäni en ole provosoinut tms, vaan laitoin ystävällisesti jenkkien BMW-blogin linkin, jossa oli testi Volvosta. Heillä näytti olevan melko neutraali asenne autoihin ja pystyivät kertomaan sen, mikä on heistä totuudellista. Veikkaanpa, että tämän palstan kirjoittajista vain muutamalla on yleensä edes mitään kokemusta useista laatumerkeistä, jolloin voisivat kertoa muutakin kuin mitä ovat ehkä kuulleet kaverin tutuilta. Itse olen ajellut ko autoilla 60...80 000km/auto, joten pohjaa löytyy mielipiteille. Kaikki em ovat olleet erinomaisia ja toiset vain erilaisia. Tapani ei ole haukkua toisen ostosta. Jos tykkäät Skodasta niin se on ihan ok, minä en vaan ajaisi sillä.
Viimeksi muokannut reku54, 07 Heinä 2016, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
F34 GT Xdrive 320i -13
Avatar
TJJ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 16:19
Auto: E39 528iA

Anssi79 kirjoitti:No vuodesta 2010 täälläkin spekuloinut auton vaihtoa, mut ei oo vielä mieleistä löytynyt :lol: kolme viestiä neljästä puhuu vaan E39 ylivertaisuudesta ja yksi uusien mallien huonoudesta :lol: Volvo sopis sulle :drink:

Mulla tosiaan auton valintaa ohjaa muukin kun auton sisämeteli ja sillä mä voin sitä autoo vaihdellakkin kolmen vuoden välein :de: kun toiset haaveilee ;)
Aikamoinen putkinäkö sinulla on noiden minun viestien suhteen.

Mitä olen Volvoja ajanut ja ollut kyydissä, niin ei ne mitään erityisen hiljaisia autoja ole.

Minulla auton valintaa ohjaa ainoastaan se, että tarjoaisiko se uusi/"uusi" vain pelkkiä hyviä puolia vanhaan verrattuna, kuinka paljon parempia ne hyvät puolet olisivat ja paljonko niistä kannattaa maksaa vs. nykytilanne. Ja mitä pidempään asiaa olen pohtinut, sitä alemmaksi autokuume on laskenut ja samalla koko autoilu onkin muuttunut vain pisteestä A pisteeseen B menemiseksi vs. takavuosien pitkät ajolenkit vain huvin vuoksi. Enkä oikein usko, että uusi auto tuota asiaa muuttaisi, tai no ehkä joku Porsche tms. hetkeksi...
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

TJJ kirjoitti:
Anssi79 kirjoitti:No vuodesta 2010 täälläkin spekuloinut auton vaihtoa, mut ei oo vielä mieleistä löytynyt :lol: kolme viestiä neljästä puhuu vaan E39 ylivertaisuudesta ja yksi uusien mallien huonoudesta :lol: Volvo sopis sulle :drink:

Mulla tosiaan auton valintaa ohjaa muukin kun auton sisämeteli ja sillä mä voin sitä autoo vaihdellakkin kolmen vuoden välein :de: kun toiset haaveilee ;)
Aikamoinen putkinäkö sinulla on noiden minun viestien suhteen.

Mitä olen Volvoja ajanut ja ollut kyydissä, niin ei ne mitään erityisen hiljaisia autoja ole.

Minulla auton valintaa ohjaa ainoastaan se, että tarjoaisiko se uusi/"uusi" vain pelkkiä hyviä puolia vanhaan verrattuna, kuinka paljon parempia ne hyvät puolet olisivat ja paljonko niistä kannattaa maksaa vs. nykytilanne. Ja mitä pidempään asiaa olen pohtinut, sitä alemmaksi autokuume on laskenut ja samalla koko autoilu onkin muuttunut vain pisteestä A pisteeseen B menemiseksi vs. takavuosien pitkät ajolenkit vain huvin vuoksi. Enkä oikein usko, että uusi auto tuota asiaa muuttaisi, tai no ehkä joku Porsche tms. hetkeksi...
Jatka toki miettimistä ;) käy myös koeajamassa autoja ja fiilistele, kaupanteko kannattaa jättää muille :mus: Sori jos oon ivallinen :) Mut älä lakkaa haaveilemasta, ehkä sullekkin joskus auto löytyy sopurahalla
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

reku54 kirjoitti:Kun olen tottunut vaihtamaan autojani silloin tällöin, niin ei se ole pahasta kokeilla välistä jälleen Volvoa. Ohessa vuodesta 1998 omalla rahalla ostamani uudet autot: VW Passat 2,8 V6 syncro, Volvo S70, Audi A4, Audi A4 quatro, Audi A6, Audi A6, Audi A6, MB C220, MB E200, MB C220 Coupe ja nyt alla BMW 320 GT Xdrive, joka siis vaihtuu ysikymppiseen Volvoon.
Mielestäni en ole provosoinut tms, vaan laitoin ystävällisesti jenkkien BMW-blogin linkin, jossa oli testi Volvosta. Heillä näytti olevan melko neutraali asenne autoihin ja pystyivät kertomaan sen, mikä on heistä totuudellista. Veikkaanpa, että tämän palstan kirjoittajista vain muutamalla on yleensä edes mitään kokemusta useista laatumerkeistä, jolloin voisivat kertoa muutakin kuin mitä ovat ehkä kuulleet kaverin tutuilta. Itse olen ajellut ko autoilla 60...80 000km/auto, joten pohjaa löytyy mielipiteille. Kaikki em ovat olleet erinomaisia ja toiset vain erilaisia. Tapani ei ole haukkua toisen ostosta. Jos tykkäät Skodasta niin se on ihan ok, minä en vaan ajaisi sillä.
Miksi sä ystävällisesti laittelet linkkejä volvo juttuihin ja sit vetelet herneitä nenään jos joku vähän irvailee volvo jutuilla, 90% täällä on kuitenkin bemarilasit päässä. Harvaa kiinnostaa lueskella volvo testejä ja jos kiinnostaa googlesta löytyy hyvinkin helposti.
Myöskään ketään ei kiinnosta montako autoo oot ostanu ja kenen rahoilla, selkeesti sulla joku ongelma jos ihmiset ei hehkuta sun uutta volvoa?
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
TJJ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 16:19
Auto: E39 528iA

Anssi79 kirjoitti:Jatka toki miettimistä ;) käy myös koeajamassa autoja ja fiilistele, kaupanteko kannattaa jättää muille :mus: Sori jos oon ivallinen :) Mut älä lakkaa haaveilemasta, ehkä sullekkin joskus auto löytyy sopurahalla
Toki jatkan, olen jo menestyksellisesti yli 12 vuotta miettinyt. En minä autoja viitsi käydä koeajamassa, Xdrive tourilla pari vuotta sitten viimeksi jotain ajoin. Enkä todellakaan autoista päiväkausia haaveile, meni se vaihe ohi jo ajat sitten. Mutta turha näitä on sinulle selittää. Sinulla on tietty käsitys asioista, joten väkisinkin minun pitää olla köyhä, kun tuollaisella vanhalla romulla ajan.
reku54
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 119
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 16:12

Anssi79: Myöskään ketään ei kiinnosta montako autoo oot ostanu ja kenen rahoilla, selkeesti sulla joku ongelma jos ihmiset ei hehkuta sun uutta volvoa?
Miksi itse pidät allekirjoituksenasi elämäsi aikana omistamat autot, jos et suo sitä muille esim. yhden kerran???? (omat autoni laitoin vain viime 17v ajalta).
En ole kertaakaan pyytänyt enkä itse kehunut tulevaa ysikymppistä! Ilmeisesti on tapahtunut väärinkäsitys/ymmärrys puoleltasi. Edelleen kuten kirjoitin, niin onhan se mukavaa lukea muidenkin maiden BMW-blogeja, jos on kielitaitoa.....
Olen TJJ kanssa samaa mieltä; en ole minäkään koeajanut yhtään mainitsemaani uutta autoa, kyllä niillä kaikilla on sitten ehtinyt ajaa...
F34 GT Xdrive 320i -13
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

reku54 kirjoitti:Anssi79: Myöskään ketään ei kiinnosta montako autoo oot ostanu ja kenen rahoilla, selkeesti sulla joku ongelma jos ihmiset ei hehkuta sun uutta volvoa?
Miksi itse pidät allekirjoituksenasi elämäsi aikana omistamat autot, jos et suo sitä muille esim. yhden kerran???? (omat autoni laitoin vain viime 17v ajalta).
En ole kertaakaan pyytänyt enkä itse kehunut tulevaa ysikymppistä! Ilmeisesti on tapahtunut väärinkäsitys/ymmärrys puoleltasi. Edelleen kuten kirjoitin, niin onhan se mukavaa lukea muidenkin maiden BMW-blogeja, jos on kielitaitoa.....
Olen TJJ kanssa samaa mieltä; en ole minäkään koeajanut yhtään mainitsemaani uutta autoa, kyllä niillä kaikilla on sitten ehtinyt ajaa...
Mistäs päättelit et tossa on listattu mun autot :lol:

Ai sulla on kielitaitokin kohdillaan :drink: maailman mies? Lues nyt uudestaan sun kirjoittama kommentti kun ensimmäinen kommentoi sun volvo linkkiä, herne meni nenään heti ja alkoi se länkytys. Sen jälkeen kommentit Japille ykkös ja kakkossarjan autoista ja niiden hinnoista. Kasva nyt vaan aikuiseks, mä uskon et volvo on sulle ja sun rahoilles just se juttu :thuup:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

TJJ kirjoitti:
Anssi79 kirjoitti:Jatka toki miettimistä ;) käy myös koeajamassa autoja ja fiilistele, kaupanteko kannattaa jättää muille :mus: Sori jos oon ivallinen :) Mut älä lakkaa haaveilemasta, ehkä sullekkin joskus auto löytyy sopurahalla
Toki jatkan, olen jo menestyksellisesti yli 12 vuotta miettinyt. En minä autoja viitsi käydä koeajamassa, Xdrive tourilla pari vuotta sitten viimeksi jotain ajoin. Enkä todellakaan autoista päiväkausia haaveile, meni se vaihe ohi jo ajat sitten. Mutta turha näitä on sinulle selittää. Sinulla on tietty käsitys asioista, joten väkisinkin minun pitää olla köyhä, kun tuollaisella vanhalla romulla ajan.
Sä itse kirjoitit ton, onks teillä helvetti itsetunto-ongelmia kun pitää puhua kokoajan onko rahaa vai onko köyhä? ja kenen rahalla on mitäkin ostanut vai onko laittanut rahansa sukan varteen? Mulle on ihan sama millä autolla aja, ei vaan jaksa kuunnella vuodesta toiseen sun todistelua joka ketjusssa miten E39 on niin hiljainen ja parasta vastinetta rahalle :dumb:
Mä itse valitsen auton kanssa ihan oman maun mukaan eikä mun tarvitse sille valinnalle täältä hakea hyväksyntää. Peace toverit hyvät :drink:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Avatar
TurboKoo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 329
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:59
Auto: Porsche Boxster
ex F31 320d Connected 2018
Paikkakunta: Helsinki

Nyt on ukoilla autokuume sekoittanut pään ja sormet näppäilee näppäimistölle kummaa tekstiä. Käykää ajamassa pari mutkapätkää ja rauhoittukaa.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer"
Walter Röhrl
Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 550
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020
Paikkakunta: Espoo

TurboKoo kirjoitti:Nyt on ukoilla autokuume sekoittanut pään ja sormet näppäilee näppäimistölle kummaa tekstiä. Käykää ajamassa pari mutkapätkää ja rauhoittukaa.

Mä lähden pesee auton :lol:
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Vastaa Viestiin