Luovutuspäivä lähestyy pikkuhiljaa... Auto saapui Suomen pakkasiin 1.12 josta se siirrettiin heti sisälle lämpimään odottamaan varustelua, pesua ja vahausta. En olisi tiennyt asiasta lainkaan mutta tuona em. päivänä alkoi whatsapp laulaa ja tässä pari kaverin ottamaa ulkokuvaa:
M140i xDrive F20 2017
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Näitä "nelikymppisiä" ei oo koskaan liikaa
Onkos tuossa xdrivessä sport alusta vai 'normaali'? Valitsitko saman- vai erikokoiset talvirenkaat etu/taka-akselille?
Onkos tuossa xdrivessä sport alusta vai 'normaali'? Valitsitko saman- vai erikokoiset talvirenkaat etu/taka-akselille?
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Ajelin vuorokauden maahantuojan "nelikymppisellä" ja kyllä sen alusta ainakin tuntui sportilta. Oli melko jäykän tuntuinen kuopissa äxän jälkeen. Autossa oli M140i:n vakioalusta. Korkeudesta en osaa sanoa. Omaan autoon tulee mukautuva Sport-alusta, joten toivoisin ettei comfort-asetuksella olisi ihan noin pintakovaa kyytiä luvassa.alpin_sport kirjoitti:Näitä "nelikymppisiä" ei oo koskaan liikaa
Onkos tuossa xdrivessä sport alusta vai 'normaali'? Valitsitko saman- vai erikokoiset talvirenkaat etu/taka-akselille?
Samankokoisilla renkailla mennään talvella joka nurkassa, koska vanteissa on vain puolen tuuman ero leveydessä.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Kyllä se kuluvan kuukauden aikana tulee. Auto on varusteltu jo valmiiksi ja luovutuspäivä on sovittu ensiviikolle. Hyvältä se näytti kun kävin katsomassa. Talvivanteet ainakin sopi autoon todella hyvin.Mika kirjoitti:Joko kohta saadaan täydellinen kuvakooste sisältä ja päältä?
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Onhan tuolla tullut käytyä itsekin muutamaan otteeseen. Välillä auto on ollut myös sisällä ovet lukossa ja koitan nyt pysytellä pois ennen luovutuspäivää.Mosku kirjoitti:Mahtava peli tulossa, eikä enää pitkäkään aika odottelua jälellä!
Olen minä tämän tuolta liikkeen pihalta jo bongannutkin ja ihastellu ihan livenä.
Ajamisen iloa tässä haetaankin. Mulla on viimeksi ollut 90-luvulla BMW bensakutosella jos ei lasketa vaimon 325i E46 M-sport touringia mukaan. On ollut pitkä aika tuo kulunut 4kk miettiä autoa ja siihen liittyviä asioita. Ehkä tämä tuleva auto toimii parhaiten keski-iän karkottimena, voi palata vaikka hetkittäin sinne E30-aikoihin takaisin. Hienosti olen viihtynyt myös xkolmosen ratissa, hyvä auto se on ollut tämäkin. Tehoja vaan tulee nyt hieman lisää ja painoa lähtee pois.bfi1864 kirjoitti:Sulle on tulossa hieno auto!
Taatusti ajamisen iloa luvassa
Ykkönen ja nelilitrainen, ehkä vielä joskus! Taitaa vaan nykysuuntaus olla että kutoskoneetkin jää ykkössarjasta tulevaisuudessa pois.japi2010 kirjoitti:tyyppimerkintäkin erikoinen, moni ummikko luulee konetta 4.0 litraiseksi :-)
Kävin myös ilta-ajelulla eilen ja komealta tämä näytti talvirenkaatkin alla. Ehkä jopa paremmalta kun noilla kesävanteilla.
Onnea uudelle autolle. Lauantaina ajattelin käydä itsekin tällaista kokeilemassa.
Onnea uudelle autolle. Lauantaina ajattelin käydä itsekin tällaista kokeilemassa.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Kiitos! Kävin itsekin tänään ajamassa xDrive-kiertueella autot X4 M40i ja M140i xDrive. Jälkimmäisestä pari kännykällä otettua kuvaa M-performance ratista ja M-performance taka-äänenvaimentimesta. Autossa oli samanlaiset vanteet mitkä omaankin autoon tulee talveksi. Koeajoa odotellessani juttusilla kävi samanlaisen auton tilannut kaveri ja vaihdeltiin vähän mielipiteitä varusteisiin ja jälkivarusteluun liittyen.Sod-3 kirjoitti:Kävin myös ilta-ajelulla eilen ja komealta tämä näytti talvirenkaatkin alla. Ehkä jopa paremmalta kun noilla kesävanteilla.
Onnea uudelle autolle. Lauantaina ajattelin käydä itsekin tällaista kokeilemassa.
Voin jo tässä vaiheessa sanoa että omaan autoon kumpaakaan M-performance lisävarustetta ei tule. Äänet oli toki hienot tuolla putkistolla. Ulkonäkö ei oikein vakuuta. Autossa oli myös M-performance peilinkuoret, hiilikuitu-sisälistat ja vaihdevalistin. Nämä oli tyylikkäät alcantara-sisustan kanssa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Ihme putket. Näyttää ihan kottikärryn aisoilta... vallankin tuo viimeinen kuva.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
M140i xDrive on nyt koeajettu. Hieno kampe kaikinpuolin.
Jäsen ///Markonkin kanssa tuli ajatuksia vaihdettua
Autossa oli hyvät varusteet ja kun testailin koeajoauton sähköistä ristiselän säätöä, niin tällaisena selkävaivaisena taidan speksata sen tulevaan autooni. M Performancen sisälistat olivat hienot, ne menee hankintalistalle. Samoin M Performancen ratti oli hieno lelu, vaihtovalot ja kaikki. Tuo M Performancen takapönttö oli hiilikuitu-ulostuloilla, mutta ulostulot jäivät kyllä todella paljon ulos. Ei jatkoon oman auton kohdalla.
Jäsen ///Markonkin kanssa tuli ajatuksia vaihdettua
Autossa oli hyvät varusteet ja kun testailin koeajoauton sähköistä ristiselän säätöä, niin tällaisena selkävaivaisena taidan speksata sen tulevaan autooni. M Performancen sisälistat olivat hienot, ne menee hankintalistalle. Samoin M Performancen ratti oli hieno lelu, vaihtovalot ja kaikki. Tuo M Performancen takapönttö oli hiilikuitu-ulostuloilla, mutta ulostulot jäivät kyllä todella paljon ulos. Ei jatkoon oman auton kohdalla.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 128
- Liittynyt: 05 Huhti 2012, 22:30
- Auto: G05 X5 45e M-Sport -21
- Paikkakunta: Imatra
On täytynyt käydä jokin virhe tuossa putkiston asennuksessa. Oikeasti kuuluisivat olla paljon sisempänä.
Tässä kuva kuinka päiden kuuluisi olla: Kuvassa tosin puuttuu hiilikuitusomisteet päiden ympäriltä, mutta ne ovat lisävarusteena saatavilla tuohon performance putkistoon.
Tässä kuva kuinka päiden kuuluisi olla: Kuvassa tosin puuttuu hiilikuitusomisteet päiden ympäriltä, mutta ne ovat lisävarusteena saatavilla tuohon performance putkistoon.
ex. G30 530e M-Sport -18 ex.F30 320i xDrive M-Sport -16 ex.F10 520d -12
Nuo putket ovat muutenkin talvella vähän nolot... Siis kun ajelet vaikkapa pakkasilla norminopeuksilla reilut satakilometriä, niin tuo oikeanpuoleinen on muurautunut lähes umpijäähän.
Tarvinne polkea reilusti kaasua tai pitää Sport-moodi päällä pysyäkseen auki.
Näin ainakin omassani kävi.
Muutenhan nuo ovat kaikkea muuta kuin nolot!
Tarvinne polkea reilusti kaasua tai pitää Sport-moodi päällä pysyäkseen auki.
Näin ainakin omassani kävi.
Muutenhan nuo ovat kaikkea muuta kuin nolot!
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Performace-putkiston kanssa pitänee laittaa myös performance-diffu, joka lienee muotoiltu putkistolle sopivaksi. Ainakin tuossa X-tour -autossa näyttäisi olevan vakio diffu.
Vai lieneekö koko takapuskuri vallan erilainen, ns. performace-mallia
Vai lieneekö koko takapuskuri vallan erilainen, ns. performace-mallia
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Jospa ovat jättäneet X-tour vermeisiin vakiopuskurit ja -alustan, koska ajatelleet et jollain kuitenkin lipee penkkaan...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 199
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
- Auto: M3 F80,i4 M50 G26,320d xdrive G20,320d xdrive G20
- Paikkakunta: Vantaa
Mulla on ollut kahdessa M135i:ssä performance takapönttö ja sanoisin että tuossa esittelypelissä on katkaistu vähän pitkäksi alkuperäinen putki. Kiristyspanta antaa säätövaraa pelata pari senttiä, mutta jos on liian pitkä niin silloin ei tietenkään ja tulee "liian" ulos.
560hv/780nm & 544hv/795nm & 239hv/504nm & 239hv/504nm