Niissä on hiilarikatto aina, jos ei ota kattoluukkuaMarkku J kirjoitti:Tänään meni edelläni töistä palatessa valkoinen M3 (E92) jossa oli musta katto, teipattu varmaan. Mahtavan hieno ja haluttava auto !

Viesti Kirjoittaja Sod-3 » 09 Touko 2012, 21:39
Niissä on hiilarikatto aina, jos ei ota kattoluukkuaMarkku J kirjoitti:Tänään meni edelläni töistä palatessa valkoinen M3 (E92) jossa oli musta katto, teipattu varmaan. Mahtavan hieno ja haluttava auto !
Viesti Kirjoittaja Markku J » 09 Touko 2012, 21:49
Viesti Kirjoittaja ///Marko » 09 Touko 2012, 21:56
Mulla meni kuume hetkeksi ohi, mutta kyllä se silti mielessä pyörii ja olisi jo korkea aika laittaa oikea ///M BMW seuraavaksi. Jos ei muuten niin ihan vaikka sen kunniaksi että seuraavasta tulisi järjestyksessään jo 10. BMW minulle. Toisaalta kokeilematta on vielä 6-sylinterinen dieselikin... Eli jos laittaisi ///M550d:n niin saisi molemmat kerrallaBantamGrappler kirjoitti:Nyt on se kuume päällä täälläkin. Jatkuva etsintä käynnissä ja pitäisi löytää se sopiva automaattiversio. Ja valkoinen, sillä mustalla katolla. Olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen 335i:hin, mutta jotenkin nyt on pakonomainen tarve. Menneekö ohi ilman hankintaa..
Viesti Kirjoittaja Hiace » 30 Touko 2012, 23:48
Viesti Kirjoittaja japi2010 » 31 Touko 2012, 07:25
Viesti Kirjoittaja Hiace » 31 Touko 2012, 13:52
Viesti Kirjoittaja Pitkis » 31 Touko 2012, 22:40
Mielenkiintoista. Sitähän voisi ottaa vaikka projektikoneen, pitäisi vaparina mutta lykkäisi kaikki mahdolliset viritykset ihan tappiin asti. Aika hyvin löytyy jo osia, mitä ei tietenkään omaan myllyyn ole järkeä laittaa oikeasti. Oman koneen jättäisi varalle odottelemaan kun tuunaisi projektilaitetta...no, oma halli pitäisi olla ja toinen elämä, missä ehtisi harrastamaan.Hiace kirjoitti:Huvikseni tsekkasin, ebayssä käytettyjä koneita n. 5-7000e. Jos siis sattuisi täydellinen moottorin posahdus käymään. +työt tai itse asennus tietenkin päälle.
Viesti Kirjoittaja Lemon » 04 Marras 2012, 22:32
Viesti Kirjoittaja Pitkis » 04 Marras 2012, 22:57
Uutena ostin ja nyt on jo yli 100 000 km mittarissa. 100% soveltuu arkiajoon ilman mitään ongelmaa, tätä asiaa ei kannata edes pohtia. Ajan tosin vain kesäisin, mutta talvihan on vain 4 kk max.Lemon kirjoitti:Ja kaikki muutkin näkemykset DCT:llä varustetun E90 M3:n sopivuudesta arkiajoon otetaan kiitollisuudella vastaan!
Viesti Kirjoittaja marko » 05 Marras 2012, 10:55
En ole ennen juuri automaatilla ajellut, muuten kuin vuokra-autoissa, mutta sen voin sanoa että ainakin M3 E92:n DCT toimii kuin unelma. Vaihdot ovat nopeita ja huomaamattomia ja tarvittaessa vaihtamisärhäkkyyttä pystyy säätämään. En kyllä enää manuaaliin vaihtaisi takaisin, ainakin arkiajoon DCT on täydellinen. Kuluttaakin vähemmän kuin manuaali, yleensä kai päinvastoin.Lemon kirjoitti:Ja kaikki muutkin näkemykset DCT:llä varustetun E90 M3:n sopivuudesta arkiajoon otetaan kiitollisuudella vastaan!
Viesti Kirjoittaja Lemon » 05 Marras 2012, 15:09
Viesti Kirjoittaja marko » 05 Marras 2012, 16:32
Unohdin mainita että itselläni on 18" vakiorenkaat eli 245/265/40. Vaikuttaako merkittävästi ajomukavuuteen, jos autossa on se vaihtoehtoinen 19":n setti, en tiedä.Lemon kirjoitti:... E46 19"-pyörillä.
Viesti Kirjoittaja Pitkis » 05 Marras 2012, 20:59
Mulla on molemmat ja vaihdan niitä lennosta usein. 19" setillä auton hallinta on parempaa, kiihtyvyys sähäkämpää ja ohjaus täsmällisempää. Ero ei ole mahdoton, mutta ihan selvä. Kärry kääntyy hieman kevyemmin niillä myös. Mukavammaksi en oikein osaa kumpaakaan kuvata puoleen tai toiseen, suurinpiirtein samanlaisia ovat.marko kirjoitti:Unohdin mainita että itselläni on 18" vakiorenkaat eli 245/265/40. Vaikuttaako merkittävästi ajomukavuuteen, jos autossa on se vaihtoehtoinen 19":n setti, en tiedä.Lemon kirjoitti:... E46 19"-pyörillä.
Viesti Kirjoittaja gestapo » 05 Heinä 2013, 19:04
Viesti Kirjoittaja static » 28 Joulu 2017, 12:54
Viesti Kirjoittaja markusoh » 05 Tammi 2018, 11:10
Entisten rekisterikilpien jäljistä päätelleen tuontiauto? Tuohon kun vielä kk-laakerit vaihdattaa niin varmasti pitkäksi aikaa hyvä laite.static kirjoitti:M3 hinnat alkaa olemaan siedettävällä tasolla harrasteautoksi. Mikä on raadin mielipide, ilmoituksen mukaan on suomiauto kolmannelta omistajalta. Ihan Ok varusteet, joskin väri vähän huono ja mieluummin ottaisi hiilikuitukatolla.
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/9308190
Ja onkohan Pirkanmaan seudulla jotain palaa joka osaisi erityisesti näitä M-autoja huoltaa? Autokeskus ei ihan ole vakuuttanut..
Viesti Kirjoittaja Eerote » 05 Tammi 2018, 18:45
Vin numero antaa varusteen: "S885A On-board vehicle literature Swedish" joka viittaisi kyllä suomiautoon. Uudet suomenkielisellä idrivellä tulevat mallit sisältävät koodin "S8AXA On-board vehicle literature Finnish".markusoh kirjoitti:Entisten rekisterikilpien jäljistä päätelleen tuontiauto? Tuohon kun vielä kk-laakerit vaihdattaa niin varmasti pitkäksi aikaa hyvä laite.static kirjoitti:M3 hinnat alkaa olemaan siedettävällä tasolla harrasteautoksi. Mikä on raadin mielipide, ilmoituksen mukaan on suomiauto kolmannelta omistajalta. Ihan Ok varusteet, joskin väri vähän huono ja mieluummin ottaisi hiilikuitukatolla.
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/9308190
Ja onkohan Pirkanmaan seudulla jotain palaa joka osaisi erityisesti näitä M-autoja huoltaa? Autokeskus ei ihan ole vakuuttanut..
Viesti Kirjoittaja Sod-3 » 06 Tammi 2018, 08:30