F30/F31 Tyyppiviat

Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 726
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Auto: F31 318dA -14
Paikkakunta: Nokia

Re: F30/F31 Tyyppiviat

Viesti Kirjoittaja Wonderi » 16 Touko 2018, 12:52

Wonderi kirjoitti:
03 Huhti 2018, 06:22
Ohjaus on alkanut klopisemaan, kyseessä 132tkm ajettu '14 valmistunut F31 18d perusmallin ohjauksella. Mikä osa hammastangoista näissä tapaa hajota, onko se korjattavissa vai ainoa vaihtoehto uusia koko hammastankohärveli? Vai olisiko se sittenkin raidetangonpää (sisempi vai ulompi?) tai rattiakselin nivel? Tutkiahan potilasta pitää, mutta helpottaisi välyksen paikantamista jos olisi ennakkotietoa tästä mallista.
Tämä murhe poistui yllättävän helpolla ja halvalla tavalla. Korjaamolla ei löytynyt välyksiä alustasta, säädettiin vaan pyöränkulmat. Ajettavuus parani sellaiseksi kuin Bemarissa kuuluukin olla, rengasmelukin pieneni kun aurauskulmat ei ole pielessä (kuvittele jäisellä laskettelurinteellä laskeminen sukset suorassa vs. auraten). Ilmeisesti väärät aurauskulmat aiheutti niitä lieviä kolinaääniäkin, kun jousituksen osat joutui olemaan vääränlaisessa jännityksessä.
Autocenterille täydet pisteet asian hoitamisesta ja palvelusta. Ei ollut edes kallista.

Vastaa Viestiin