Ainakin omissa mieltymyksissäni kiinnostus noihin metsämalleihin on tasan nolla. Koskee kaikkia merkkejä. Jos pitää mennä metsään, pääsen sinne traktorilla. Maanteillä ajamiseen ei tarvita mitään pyörillä kulkevaa pienkerrostaloa.
G26BEV i4 tilaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Veikkaan tosiaan että ne jotka tuntevat vetoa X3 kategoriaan kokevat myös nelivedon tarpeelliseksi.
Noin sähköauto-intoilijoiden näkökulmasta iX3 haukuttiin etukäteen ilman vastalauseita, että onneton sähköautokonversio tulossa polttomoottorin kompromissi-koriin. Mutta nyt se on menestynyt kaikissa arvosteluissa sekä testeissä hyvin, mikä yllätti myös minut. Ja jokainen joka tuon on koeajanut, niin on mun käsityksen mukaan tykännyt autosta. Mutta sekään ei vielä tarkoita että niitä täällä myydään.
Jatkan ot:ia, on mielenkiintoista nähdä koko firman tasolla kuinka tuo iX3 tulee myymään. Veikkaan että huonosti. Mm. Autogefuelin koeajon perustella innostuin lyhyelle koeajolle, eikä tehnyt mitään vaikutusta, ei edes halua kokeilla pidempään. Tuosta vaan puuttuu "se jokin", eikä perstuntumalla edes liikkunut mainittavasti sen paremmin kuin oma lievästi kutiteltu kiisseli. X5e45 ajettuna sitä vastoin herättää suurta omistamisen halua, josta taisin jossain ketjussa mainitakin. Pakkaa sekoittaa vielä iX ja X3 LCI, mutta odotellaan rauhassa....lnaukkar kirjoitti: ↑18 Kesä 2021, 08:57 Veikkaan tosiaan että ne jotka tuntevat vetoa X3 kategoriaan kokevat myös nelivedon tarpeelliseksi.
Noin sähköauto-intoilijoiden näkökulmasta iX3 haukuttiin etukäteen ilman vastalauseita, että onneton sähköautokonversio tulossa polttomoottorin kompromissi-koriin. Mutta nyt se on menestynyt kaikissa arvosteluissa sekä testeissä hyvin, mikä yllätti myös minut. Ja jokainen joka tuon on koeajanut, niin on mun käsityksen mukaan tykännyt autosta. Mutta sekään ei vielä tarkoita että niitä täällä myydään.
Ex: G01 X3 20xda, G30 520xda, F25 X3 20da, F10 520xda, F10 520da, E60 520ia, E39 520i, E36 318i, E30 318i. Mp:t BMW K1300S, K1200S.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 43
- Liittynyt: 30 Elo 2011, 14:20
- Auto: i4 M50
ex: F30 330e -17, 320dA -12, e90 320d -08
Onko kenellekään muuten selvinnyt, mikä lisävaruste 33T (M Teknologia-paketti) on? Lisävaruste, joka on M50n tällä hetkellä ilmainen, mutta koska "Magic always comes with a price", mietin mitä se pitää sisällään... Marmorilta en tuohon saanut mitään lisävalaistusta. No, oma tilaus on joka tapaukseessa holdissa, koska BMW suomi on kuulemma ohjeistanut, ettei näitä vielä Leasing-yhtiöille tilata ennen kuin viralliset hinnastot julkaistaan. Tai näin Leasing-yhtiöstä minulle sanottiin kun tilaus palasi bumerangina takaisin...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Ennakkohinnastossa tuo on ilmainen, mutta vaatii ruksimaan performance-kumit, joita ennakkohinnastossa ei ole mainittu tai hinnoiteltu.mtk kirjoitti: ↑02 Heinä 2021, 09:27 Onko kenellekään muuten selvinnyt, mikä lisävaruste 33T (M Teknologia-paketti) on? Lisävaruste, joka on M50n tällä hetkellä ilmainen, mutta koska "Magic always comes with a price", mietin mitä se pitää sisällään... Marmorilta en tuohon saanut mitään lisävalaistusta.
Saksan m440ix konfiguraattorissa voi ruksia saman M teknik paketin (350e) ja sen kuvaus kertoo seuraavaa
Eli polttomoottoriversiossa mainitaan että polttiksen ja ahtimen jäähdytystä on tehostettu ja että etuakselille tulee paremmin lämpöä kestävä jarrulevy. Myös polttomoottoriversiossa tuo varuste vaatii ruksimaan performance-kumit (aka 1000 euroa lisähintaa että saat pirelli P zero kumit).Das M Technik Paket beinhaltet ein optimiertes Kühlpaket, das auch im sportlichen Einsatz eine maximale Performance sicherstellt. Davon profitieren Motor und Ladeluftkühlung gleichermaßen, sodass der Motor auch bei hoher Belastung thermisch gesund arbeitet. Zudem wird die M Sportbremse an der Vorderachse durch größere Bremsscheiben weiter verstärkt.
Jos pitää arvata jotain, niin i4 mallissa ainut ero on paremmin lämpöä kestävä jarrulevy ja varuste on siksi ilmainen ... tai siis varuste tulee performance-kumien kanssa ilmaiseksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
^ Ja yllä oleva aavistukseni osui oikeaan. Saksan hinnastosta
"33T M Technik Paket
Bremssystem mit erhöhter wäremekapazität"
Ei muutoksia voimalinjaan, käytännössä etujarrulevyt vaihtuu.
"33T M Technik Paket
Bremssystem mit erhöhter wäremekapazität"
Ei muutoksia voimalinjaan, käytännössä etujarrulevyt vaihtuu.
Tutkailin tuota myös, koska lisäsin itselle tämän varusteen (lähinnä jenkkifoorumien pohjalta)
3MF BMW M Lights Shadow Line
Mitä tuo 7M9 tuo lisää?
Olen vielä päivitellyt omia speksejä. Nyt värinä Tanzanite Blue.
Näin M340ssa nuo standardit sportpenkit. Oli asiallisen näköiset.
Ja nyt en osaa päättää otanko ne vai punaiset Sensatecit..
Otin myös nuo mallimerkinnät pois, ja vaihdoin 19” renkaat vakio 18-tuumaisiin..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Ruksin omaani myös vielä 5AL Active Protection turvallisuuspaketin.
Katselin eilen Kymi Ringillä M3 competitioneita ilman ja kanssa shadow line ajovalojen, siinä näyttäisi olevan mun silmään tismalleen samat ajovalot kuin i4:ssä. Otin kuvan mikä se tarkalleen se varusteen ero siellä on.
Nämä kuvat varmaan selventää 7M9 asiaa. Mutta siis lyhyesti, tuossa M50 mallissa se korvaa kaikki Cerium Grey -yksityiskohdat kiiltomustalla. Keulan grillin kehys, keulan ulkoreunan ilmanohjaiten koristeet sekä sivupeilikotelot. Takapuskuriin ei muutoksia.
Shadowline -ajovalot 3MF jätin omasta pois koska muutos on 4-sarjassa niin pieni. Ei tuntunut aiheelliselta omaan maali+vanne komboon. Mutta jos halua just all-black auton niin onhan tuo ajovalojen yksityiskohtien tummennus loistava pieni lisä. Toimii toisien värien kanssa paremmin kuin toisten.
Katselin eilen Kymi Ringillä M3 competitioneita ilman ja kanssa shadow line ajovalojen, siinä näyttäisi olevan mun silmään tismalleen samat ajovalot kuin i4:ssä. Otin kuvan mikä se tarkalleen se varusteen ero siellä on.
Nämä kuvat varmaan selventää 7M9 asiaa. Mutta siis lyhyesti, tuossa M50 mallissa se korvaa kaikki Cerium Grey -yksityiskohdat kiiltomustalla. Keulan grillin kehys, keulan ulkoreunan ilmanohjaiten koristeet sekä sivupeilikotelot. Takapuskuriin ei muutoksia.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Jaa-a... no myyjillä tuollainen tietopaketti on kuitenkin käytössä. Nyt tietysti tilanne jo jonkin verran parempi kun konfiguraattori käytössä. Ja sitten on vielä se saksan konfiguraattori, josta löytyy nekin varusteet, jotka suomen vastineesta jostain omituisesta syystä puuttuu..
Täällä myös tilattu i4 M50 Fully Charged
Värinä Portimao Blue ja sisusta alcantara/sensatec.
19" vannetta, sähköpenkkiä ja ristiseläntukea tuli ruksittua.
Hinta pysyi kohtuullisena.
Onko tietoa tästä moottorin äänimaailmasta jonka saisi kaiuttimista, tuleeko se vakiona mukaan M50 malleihin?
Jos jollain uutta tietoa muutenkin i4 M50 -malleista, niin kertokaa ihmeessä
Auto tulee kaiketi vasta 3/2021. Kuume on kova
Värinä Portimao Blue ja sisusta alcantara/sensatec.
19" vannetta, sähköpenkkiä ja ristiseläntukea tuli ruksittua.
Hinta pysyi kohtuullisena.
Onko tietoa tästä moottorin äänimaailmasta jonka saisi kaiuttimista, tuleeko se vakiona mukaan M50 malleihin?
Jos jollain uutta tietoa muutenkin i4 M50 -malleista, niin kertokaa ihmeessä
Auto tulee kaiketi vasta 3/2021. Kuume on kova
ˆ
Kyllä Hans Zimmerin Iconic souds on vaikiona M50:ssä
Kyllä Hans Zimmerin Iconic souds on vaikiona M50:ssä
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Kiitos tiedosta!
Melko kova paketti kyllä tulossa, mitäs mieltä täällä ollaan näistä paljon puhutuista munuaisista? Omasta mielestäni juuri tässä M50 versiossa ihan hienon näköinen keula
vaikka ymmärrän että mielipiteitä jakaakin.
Melko kova paketti kyllä tulossa, mitäs mieltä täällä ollaan näistä paljon puhutuista munuaisista? Omasta mielestäni juuri tässä M50 versiossa ihan hienon näköinen keula
vaikka ymmärrän että mielipiteitä jakaakin.
Mun silmään nelosen munuaiset on hienot. Mielummin näkisin muuna kuin mustana tosin, joku on päättänyt että kukaan ei voi haluta i4:ää nelivetoisena kromilistoilla eikä mukavammalla jousituksella. Kromit vaikka jälkiasentaisikin vielä, mutta takavedon jouset ja iskarit tuskin toimivat painavammassa nelivedossa oikein.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Joo, tää on mielenkiintoinen linjaus. Juuri toisaalla näin huhun, että vitosen seuraavan sukupolven i5 lanseerataan i5 xdrive40 ja i5 m50 malleilla. Mutta en muista nähneeni mitään huhuilua toisesta i4 nelivetomallista. Sen sijaan ensi vuoden puolella on tulossa i4 mallistoon yksi vielä pykälää pienempi takaveto kolmanneksi vaihtoehdoksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Veikkaan että pienempi akku (~60 kWh?) ja vähemmän tehoa (250-300 hp). Silloin ainakin saa hintaa alemmaksi, kun taas samalla akulla hintaero olisi hyvin pieni. i4 kanssa on kuitenkin puhuttu jo kauan että tulee kahdella eri akulla, vaikka nyt lanseerauksessa vaihtoehtoja ei ole.
Voin olla aivan väärässäkin, ja en tiedä onko bemarillakaan tuo sähkömallien strategia aivan selvillä vielä eli siis onko se johdonmukainen tästä eteenpäin vai ei...