Äänikomennot e61

Yleistä keskustelua tekniikasta ja varusteista
Laskiämpäri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2022, 08:21
Auto: e61

Mitä kaikkia äänikomentoja e61:ssa on? Olisi niin mukava rupatella miellyttävä-äänisen naisen kanssa, mutta kun en tiedä mistä jutella. CD:n ja radion vaihto onnistuu. Oon sille ehdottanut kaikkee, mutta niinkuin muutkin naiset, se toteaa vain, ettei ymmärrä minua.
Hosumalla ei tule kuin nopeammin valmista.
jaki
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1250
Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
Auto: F31 320d
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Laskiämpäri kirjoitti: 28 Maalis 2023, 18:57 Mitä kaikkia äänikomentoja e61:ssa on? Olisi niin mukava rupatella miellyttävä-äänisen naisen kanssa, mutta kun en tiedä mistä jutella. CD:n ja radion vaihto onnistuu. Oon sille ehdottanut kaikkee, mutta niinkuin muutkin naiset, se toteaa vain, ettei ymmärrä minua.
Mikä kieli?
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Laskiämpäri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2022, 08:21
Auto: e61

jaki kirjoitti: 29 Maalis 2023, 12:43
Laskiämpäri kirjoitti: 28 Maalis 2023, 18:57 Mitä kaikkia äänikomentoja e61:ssa on? Olisi niin mukava rupatella miellyttävä-äänisen naisen kanssa, mutta kun en tiedä mistä jutella. CD:n ja radion vaihto onnistuu. Oon sille ehdottanut kaikkee, mutta niinkuin muutkin naiset, se toteaa vain, ettei ymmärrä minua.
Mikä kieli?
Englantia tyttö puhuu ja paljon paremmin kuin minä.
Hosumalla ei tule kuin nopeammin valmista.
skt
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Elo 2013, 10:06

Moi

Onko CCC vai CIC? Mulla oli aluksi saksankielinen puhetunnistus puhelinnumeroille Mask:ssa eli business navissa. Vaihdoin jossain vaiheessa CIC-versioon eli 2008 syksyn jälkeiseen navigation professionalin mukana tulevaan tietokoneeseen, johon aktivoitiin laajempi englanninkielinen puheohjaus. Sillä pystyy jo tekemään enemmän. Nykyisessä F11:ssa on jo NBT. En muista tarkkaan eroja, mutta main menu:lla päässet alkuvalikkoon ja help with voice commands saattaa antaa ohjeita tai help with examples. Koita googlata e61 ohjekirja. Ainakin NBT:lla pääset joka valikkoon ja se kyllä ohjeistaa joka valikon askeleella, mitä vaihtoehtoja on.
Eniten voi käyttää Navin osoitteiden syöttöön tai valitsemiseen viimeisistä/osoitekirjasta. Radiokanavia voi vaihtaa. Puhetunnistus on huono suomalaisten nimien tunnistamiseen puhelinluettelossa, mutta sekin lienee mahdollista, jos tallennat helposti englanniksi lausuttavia nimiä.
skt
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Elo 2013, 10:06

Ohjekirjat tuolta: https://www.bmwsections.com/docs/5series/

2010 E60:ssa sivu 243 CIC:n äänikimennot ja alussa n. 22 yleisesittely.
2009:ssa CCC sivu 24 yleisesittely ja 265 vastaava kokolista
Laskiämpäri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2022, 08:21
Auto: e61

skt kirjoitti: 15 Huhti 2023, 15:34 Ohjekirjat tuolta: https://www.bmwsections.com/docs/5series/

2010 E60:ssa sivu 243 CIC:n äänikimennot ja alussa n. 22 yleisesittely.
2009:ssa CCC sivu 24 yleisesittely ja 265 vastaava kokolista

Kiitos vastauksista :)
Hosumalla ei tule kuin nopeammin valmista.
Vastaa Viestiin