2003 330d ei käynnisty muutoin kuin suihkuttamalla ilmanputsarille esim. puhdistussprayta.
Polttoainelinjat, pumput yms niihin liittyvä check.
INPA antaa vikakoodin hehkuyksiköstä ja jos olen oikein ymmärtänyt kääntää Saksaa nii se ei toimi ollenkaan. Onko siis niin että ilman hehkuja auto ei käynnisty edes n. +10 asteessa? Luulisin että tämänkin auton pitäisi ilman hehkutusta tuossa lämpötilassa lähteä käyntiin.
Auto kuitenkin käy ja kulkee hyvin sen jälkeen kun sen on käynnistänyt ylimääräisillä myrkyillä. Livedata näyttää hyvältä eikä kiihdytyksissä tule notkahduksia tai mitään muutakaan epätavallista. Auto toimii moitteettomasti kun vain lähtisi käyntiin.
Uusittuja osia, korkeapainepumpun paineensäädin, tankissa oleva polttoainepumppu ja uusi 100Ah akku.
Pullotesti suuttimille vielä tekemättä mutta epäilen että vika ei ainakaan pelkästään ole suuttimissa.
Help please!
E46 M57n ei käynnisty. Hehkut?
2006 E61 M57:lla alkoi tehdä samaa. Ensin ei tykännyt -20C ja lopulta oli jo vaikeaa melkein 0C:ssä. Vaihdettiin hehkut ja niiden boksi, akku jne. Ei vaikutusta. Kävi nätisti kun sai käyntiin. Seuraava kohde olisi ollut suuttimet, mutta koko auto vaihtui uudempaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Kyllä M57:n pitäisi käynnistyä ilman hehkuja pakkasellakin. Sitten, kun on joku -10C alkaa olla hieman nihkeämpää.
Onkos tuossa siirtopumppu?
Onkos tuossa siirtopumppu?
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Tässä on vänkärin penkin alla siirtopumppu. Tilasin senkin uuden ja samalla hehkujen ohjaimen. Tankkiin tosiaan pumppu jo vaihdettu.
Viisaammat kertoo,että vialliset hehkut saattaa vaurioittaa hehkuboksia. Eli jos siellä on viallinen hehku(t),niin uusikin purkki voi hajota. Joten kannattaa tsekata ne hehkut ennen uuden purkin vaihtoa. Varmuudeksi.