E92 ostoslistalla

E90, E91, E92, E93
James92
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Syys 2020, 08:24

Morjes! Autokärpänen puraisi ja harkitsen tosissaan E92 ostoa. Olen koittanut lueskella eri moottorivaihtoehdoista, mutta konsensusta ei tahdo löytyä. Toistaalta N47 kehoitetaan välttämään kuin ruttoa, mutta toisaalta ongelmat ovat kuulemma liioiteltuja. Ilmeisesti N43 tai N46:kaan eivät täysin ongelmattomia ole.

Kertokaa mielipiteenne, minkä E92-mallin itse valitsisitte, ja mitkä remontit olisi hyvä olla tehtynä, että todennäköisyys huolettomiin kilometreihin nousisi!
Avatar
315i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 23 Helmi 2018, 17:49
Auto: i4

335, itellä oli sellainen ja aluksi olin ajatellut pienintä kuutos konetta. Netissä sitten surffailin ja kattelin 330 vs. 335 kulutuksia, kun kilsoja autolle tulisi kuitenkin aika paljon, päädyin tuplaturboon. Enkä pettynyt, jopa lapset rakastui tuplaturbon ääniin.
Sanovat vieläkin kun 330e ajelen, ja hieman rivi nelkulla painan kaasua, " onhan tässäkin ihan hyvät äänet..." tarkoittaen, isi älä huoli vielä rivikuutosen saat...
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

Oli turbolla tai ilman, sytytys kipinällä tai puristuksella, mutta liputan kyllä kuutosen suuntaan minäkin. Äänimaailma, käytös ja luotettavuus puhuu kaikki kutosen puolesta ja kyllähän Bemarin pellin alle kuutoskone kuuluu. Tietty turbokone on turbokone ja 335i:n käytös on tosiaan ihan mahtavaa, eli jos sopiva sellainen kohdalle osuu niin hienon auton saat.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
hpniemi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Helmi 2020, 12:28

N54 jos haluat harrastaa. Mahtava potentiaali tehopuolella halvalla ja jos tykkäät tietotekniikasta, aina vaan paranee, kun pääset säätämään asioita.

Jos kaikki rahat menee autoon, ei n54 kannata, ellei huoltohistoria ole hyvä hajoavien osien osalta (korkeapainepumppu,vesipumppu,injektorit jne.) koska niihin saa muutaman tonnin kulumaan.

Jos et halua olla diy-mekaanikko, unohda n54.
Vastaa Viestiin