Mikäs syönyt f31:n takarenkaan noin kuten linkin kuvissa? Keväällä säädetty kulmatkin eikä paperien ollut juuri mitään ollut säätämistäkään. Paineet olut 2,5-2,7bar.
2v ajetut talvikumet on kuin uudet..
Kyllähän nuo muutenkin on jo vaihtoa vaille mutta tuo puhalsi jo ilmat pihalle niin hämmennyin näkemästäni
https://drive.google.com/folderview?id= ... fZuPXkSOh9
Ihmeellisesti kulunut takarengas
Luulisi, että jos hankaisi, niin näkyisi jotain jälkeä pyöräkotelossa mutta on ihan koskemattoman näköistä kaikki.
Edit: Eipä tämä taida BMW tapauksessa olla outoa..
Kun googlaa kuvahakua "bmw f31 rear wear inside" niin kyllähän noita on ollut...
Tuossa säädössä ei ole koskettu taka cambereihin.
Ne saisi olla pystymmässä, mahdollisimman lähellä minimiä, eli 1 ast. 5 min.
Auraukset on laitettu hyvin, pisteet siitä.
Rengaspaineita saisi ehkä olla enemmän.
Onko ajettu reilulla kuormalla, takajouset pohjassa. Jousituksen painuessa negatiivinen camber kasvaa.
Yksi lomareissu ylikuormalla voi syödä takarenkaat aikaisemman kuvan kuntoon.
Ne saisi olla pystymmässä, mahdollisimman lähellä minimiä, eli 1 ast. 5 min.
Auraukset on laitettu hyvin, pisteet siitä.
Rengaspaineita saisi ehkä olla enemmän.
Onko ajettu reilulla kuormalla, takajouset pohjassa. Jousituksen painuessa negatiivinen camber kasvaa.
Yksi lomareissu ylikuormalla voi syödä takarenkaat aikaisemman kuvan kuntoon.
Kesälomareissullapa hyvinkin ajeltiin auto täynnä tavaraa 3tkm reissu, muutama viikko siitä niin puhalsi ilmat ulos tuo rengas. Täytyy oppia vastaisuuden varalle ja ainakin lisätä paineita kun on auto täynnä, muuhun on vaikea vaikuttaa.Messier kirjoitti: ↑16 Elo 2021, 10:18 Tuossa säädössä ei ole koskettu taka cambereihin.
Ne saisi olla pystymmässä, mahdollisimman lähellä minimiä, eli 1 ast. 5 min.
Auraukset on laitettu hyvin, pisteet siitä.
Rengaspaineita saisi ehkä olla enemmän.
Onko ajettu reilulla kuormalla, takajouset pohjassa. Jousituksen painuessa negatiivinen camber kasvaa.
Yksi lomareissu ylikuormalla voi syödä takarenkaat aikaisemman kuvan kuntoon.