Varmaankin 2-sarjan GT? Jopa nuo hassut uudet "BMW etupuskuri vänkyrät" ovat jo kuvassa mukana.
Kyllä tuo melko valmiilta vaikuttaa.
BMW F45 Active Tourer esitelty
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tuo 2-sarjan Active Tourer vaikuttaa todella valmiilta, eikä ole kauhean pahan näköinen.
Maailma muuttuu nopeammin kun moni uskoo. Jorma Ollilan futuristinen autovero ehdotelma jo sen kertoo.
Sähköautot ja vetyhybriidit tulevat.
Silloin bensa/diesel veron korotuksilla ei vanhenevassa Suomessa enää päräjätä.
Miksi BMW teksi yhteistyötä Toyotan kanssa mm. vetyhybriideistä (sekä 1.6 l diesel-koneista)? Toyotalla on ollut menestyviä sähköhybriidejä markkinoilla jo monta vuotta ja kohta myös vetyhybriidi auto, kuten tosin myös Hondalla.
BMW:llä on myös jo pitkään ollut vetyhybriidi projektit käynnissä, Jenkeissä jopa puoli-kaupallisessa 7-sarjassa.
BMW:n sähköauto i3 on loppuun myyty jo pitäksi ajaksi. Sama koskee myös tulevaa mallia i8.
Maailma muuttuu nopeammin kun moni uskoo. Jorma Ollilan futuristinen autovero ehdotelma jo sen kertoo.
Sähköautot ja vetyhybriidit tulevat.
Silloin bensa/diesel veron korotuksilla ei vanhenevassa Suomessa enää päräjätä.
Miksi BMW teksi yhteistyötä Toyotan kanssa mm. vetyhybriideistä (sekä 1.6 l diesel-koneista)? Toyotalla on ollut menestyviä sähköhybriidejä markkinoilla jo monta vuotta ja kohta myös vetyhybriidi auto, kuten tosin myös Hondalla.
BMW:llä on myös jo pitkään ollut vetyhybriidi projektit käynnissä, Jenkeissä jopa puoli-kaupallisessa 7-sarjassa.
BMW:n sähköauto i3 on loppuun myyty jo pitäksi ajaksi. Sama koskee myös tulevaa mallia i8.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Seiskan vetykärry oli kyllä ihan puhdas tutkimusauto, "myynti" oli lähinnä liisausta julkkiksille. Eli täysin kokeiluprojekti, josta ei ole kuulunut mitään.Ricracing kirjoitti:BMW:llä on myös jo pitkään ollut vetyhybriidi projektit käynnissä, Jenkeissä jopa puoli-kaupallisessa 7-sarjassa.
Mitä tulee AT-malliin, kerrankin perheautoilijalle jotain järkevän näköistä. Ihan tervetullut lisä. Long-wheelbase -versiona tuollainen olisi kyllä aika ok perhekärry. Neliveto ja kaikki BMW:n muut herkut päälle niin kelpaa ajella. Sinne joku hybridi pellin alle 60g/km päästelemään niin verotkin pysyy kunnossa.
Kyllä tuo AT ihan bemarlta näyttää. Kuten Pitkis totesi, niin hiukan isompana ja x-drivena kiinnostaisi perhekärryksi.
Tässä hieman faktoja tuohon Richardin myyntiennusteisiin i3 ja i8 osalta:
http://blog.caranddriver.com/bmw-claims ... ot-orders/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä hieman faktoja tuohon Richardin myyntiennusteisiin i3 ja i8 osalta:
http://blog.caranddriver.com/bmw-claims ... ot-orders/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: E60/F10
Tuossa Active Tourerissa on jotenkin keula epäsoinnussa muun auton kanssa. Jotenkin pullea perä ja keskiosa mutta liian pieni keula.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Pointti tuokin. Mutta ennustan että maailma muuttuu nopeammin kuin toimittaja Jens Meiners tietää.pumafi kirjoitti: Tässä hieman faktoja tuohon Richardin myyntiennusteisiin i3 ja i8 osalta:
http://blog.caranddriver.com/bmw-claims ... ot-orders/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW:llä on niin paljon hienoja pieniä prätkäkoneita että sähköhybridi toimii varmasti ihan kohta.
Ja yhteistyö Toyotan kanssa ei tule ainakaan hidastamaan kehitystä.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Näin sen on oltava että saadaan ilmanvastuu kertoimet about 0,25 tasolle. "Sukkula" muotoa tavoitellaan.salmol kirjoitti:Tuossa Active Tourerissa on jotenkin keula epäsoinnussa muun auton kanssa. Jotenkin pullea perä ja keskiosa mutta liian pieni keula.
Enäänhän ei voi sanoa "pisaramuotoa" koska todistettavasti esim. vesipisara on pyöreän lattea.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Maailma muuttuu ja pian slogan "ajamisen iloa" voidaan unohtaa, kun autoa ajaa keinoäly.
2er Active Tourer esitelty:
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__8677" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=946363" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__8677" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=946363" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
BMW:n "urheilullinen" ensimmäinen tila-auto. Kilpaileeko Mersun B-sarjalaisen kanssa?
Muutama kuva.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 469
- Liittynyt: 05 Maalis 2013, 15:37
- Auto: BMW 320i AxDrive Business-13
Näppärän näköinen kauppakassi.Kyllä se on suunnattu Mersun B-sarjan kilpailijaksi.Moottoreina aluksi :218, 136hv 220nm kolmisylinterinen,225, 231hv 350 nm nelikko ja 218d, 150 hv 330nm nelikko.Automaatti on saatavilla ja launch control ,jos sillä nyt jotain tekee.
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
No ehkä.Raimo Miettinen kirjoitti:Kilpaileeko Mersun B-sarjalaisen kanssa?
Peruskonseptissa on jonkin verran nielemistä. Väistämättä tulee mieleen, että muotojen plagioimisella on haluttu tasoittaa suurinta järkytystä - tekeehän Mersukin tällaisia.
ex. E63 650i, E88 125i
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Onhan tuo aika radikaali automalli: etuveto tila-auto kolmipyttyisellä turbokoneella, jonka mallinimessä sanoja. Miksi tuo muuten ylipäätänsä on 2-sarjalainen, vaikka siinä ei ole coupea sitten yhtään?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 93
- Liittynyt: 28 Tammi 2014, 23:34
Olen sanaton
Milloin esitellään Bmw "vito" tai "transportteri" ?
Kyllä olisivat tuon voineet tehdä ainoastaan Xdrivena, eihän se maksakaan kuin 500€ uusiin Bemareihin
Milloin esitellään Bmw "vito" tai "transportteri" ?
Kyllä olisivat tuon voineet tehdä ainoastaan Xdrivena, eihän se maksakaan kuin 500€ uusiin Bemareihin
Muistaakseni tässä oli ongelmana, että kaikki numero-kirjain tai numero yhdistelmät oli varattu. Jäljellä oli vain jotain ihan hölmöjä.Raimo Miettinen kirjoitti: Miksi tuo muuten ylipäätänsä on 2-sarjalainen, vaikka siinä ei ole coupea sitten yhtään?