Dementia vai muu syy

Keskustelua ja linkkejä muista aiheista
Avatar
JarkkoKoo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Touko 2021, 20:16
Auto: BMW 530i A (2008)
a.k.a. "Bertta"

Menin eilen yön jälkeen autolle (katoksessa muiden autojen kanssa) ja huomasin, että ovet olivat kaikki auki (ei selällään, mutta napit ylhäällä) ja ikkunat olivat raollaan, laskeutuneet 5-10cm. Mitään jälkiä siitä, että autossa olisi käyty, ei näkynyt. Hanskalokerossakin kaikki oli paikallaan ja oikeassa järjestyksessä.

Syitä ihmetellessä mielessä kävi mm, että minä en koskaan aja ikkunat auki ja että minä aina lukitsen Bertan ovet kun lähden sen luota ja jopa katsella tarkistan, että napit on alhaalla.

Onko minulle siis kehittymässä dementia ennen 50v synttäreitäni vai löytyykö tähän joku muu mahdollinen syy? Villitkin visiot kuulisin mielellään (jätetään marsilaiset kuitenkin muihin tarinoihin).
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Ehkä vain taskusi painoi avaimen napista. Ainakin mun tasku on painanut. Ikkunoidenavauksen avaimesta saa ruksittua asetuksista onneksi poiskin.
TimKnox
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Syys 2021, 14:48

100 prosenttia painoi näppäintä. Minulla oli samanlainen tapaus avoimen saappaan kanssa :) :cools:
xstr
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 386
Liittynyt: 03 Syys 2010, 10:30
Auto: 330e G20 -20
CooperS R56 -11
BabyRacerII
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta

Taskut ihmeellisiä kaukosäädin avainten kanssa. Ajoin hiljattain lyhyen pätkän vastaavasta syystä takakontti auki.

Oven avauksen painike avaa myös ikkunat pitemmällä painalluksella.

Kattoluukun sulkemiseen pitkä sulje painallus on ihan käytännöllinen, mitä tulee näistä eniten hyödynnettyä.
Vihreämpää autoilua - British Racing Green värillä.
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
Avatar
JarkkoKoo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Touko 2021, 20:16
Auto: BMW 530i A (2008)
a.k.a. "Bertta"

Pari kertaa on aloituksen jälkeen käynyt niin, että olen autolle mennessä ottanut avainnipun taskusta ja siinä yhteydessä vahingossa painanut ovet auki (ja huomannut tämän). Otan siis itselleni terveen paperit, ei ole dementia vielä ainakaan kehittymässä.
Vastaa Viestiin